6
Komen

Kenapa Lelaki Menangis Dalam Percintaan?

Lelaki menangis bukan bererti lelaki adalah lembut atau lemah.

Antara punca lelaki akan menangis dalam percintaan kerana :-

- Si lelaki dianggap tidak wujud oleh wanita kesayangannya.

- Si lelaki melihat wanita kesayangannya bermesraan, curang, berpelukan dengan lelaki lain.

- Si lelaki tidak dapat membahagiakan wanita yang di sayangi.

- Si lelaki mendapat tahu si wanita kesayangannya berpura-pura mencintai dia.

- Wanita yang disayanginya tidak mencintainyanya secara ikhlas dan sepenuh hati, tetapi sekadar menggunakannya.

- Si lelaki tidak dapat membantu wanita kesayangannya apabila wanita tersebut benar-benar mahukan pertolongan.

- Si lelaki berasa dipergunakan oleh wanita kesayangannya.

- Si lelaki melihat wanita kesayangannya sakit, bersedih dan menangis.

- Si lelaki merasakan wanita kesayangannya bukan miliknya tetapi untuk lelaki yang lebih baik sempurna darinya.

- Si lelaki ditinggalkan oleh wanita yang dicintainya.


SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

6 00 dh komen korong bla lg nk komen:

nurdinizainal said...

harap2,.. ada la laki yg cam nie..n minta2 la laki cam nie xkn pernh pupus kat dunia nie

pakjoe said...

btl2 dan pak joe harap ada la juga prpuan cm nie kt dunia nie

Nina Farhana said...

camne pulak lau lelaki tu nages belakon jek ?

karmilaillang said...

tahu pulak nangis, klu dorg ni tahu kaum pompuan pun menangis sebb mcm tue..kan bgus, mslah tak pulak..

hanieycahaya said...

waaaa...susah an kalu nk tgk laki nanges..terharu kalu btol2 nanges sbb syg kite..hehe^^

cerita best said...

Nina Farhana said...
no komen