1
Komen

SEGMEN MENAMBAH FOLLOWER: Saya Blogger Lelaki

KEMASKINI 08/08/2011






BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Okeh, memandangkan sambutan SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER tempoh hari yang sangat menggalakkan... Owh anyway terima kasih banyak-banyak kepada semua yang sudi memeriahkan segmen tersebut... Diharap anda segmen tersebut mencapai objektif untuk menambah bilangan follower para peserta, tak  banyak, sikit pun jadilah kan?!

Okeh, oleh kerana saya ingin balik bercuti untuk tempoh beberapa hari ni, saya ingin tinggalkan anda semua dengan satu lagi segmen. Segmen ni saya bahagikan kepada dua kumpulan iaitu lelaki dan wanita okeh!
 

SYARAT PENYERTAAN:
  1. Buat satu entri bertajuk: SEGMEN MENAMBAH FOLLOWER: Saya Blogger Lelaki
  2. Letakkan header blog pakjoe.
  3. Linkkan kepada entri ini.
  4. Siap entri?! Letakkan link entri anda dalam ruangan komen di bawah.

TARIKH TUTUP:
  • 25 09 2011 (23:59)


SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

1 00 dh komen korong bla lg nk komen:

ikhwan said...

http://wanchords.blogspot.com/2011/08/segmen-menambah-followers-saya-blogger.html