13
Komen

Cincin Berbentuk Makanan Dan Minuman

Koleksi cincin buatan tangan yang sangat menarik ini dicipta oleh Sofia dari Jepun, ianya diilhamkan daripada hidangan makanan, pencuci mulut, minuman manis dan lain-lain. Memang sesuatu hasil yang kreatif dan ia dibuat dengan sangat teliti sehingga kelihatan seperti makanan sebenar dalam bentuk yang kecil..






























Read more: http://klik-aje.blogspot.com/2011/10/cincin-berbentuk-makanan-dan-minuman.html#ixzz1bX0eXKak

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

13 00 dh komen korong bla lg nk komen:

CekbOlat-bOlat said...

perghhh.. cntikk.. HAHA~ nnt gua nk kwin.. pkai cincin ni jela..jimaaattt

cerita best said...

pakjoe pun mcm 2 gak la hahhaha

Mixhedryanson said...

mantap cincin ni..

C i k P i p i T e m b a m said...

wahh tgok makanan trus rasa lapar. hakhak... sedaplah yg askem tu.. hakhak... xmola kawen pakai cincin ni. nk habib ! muahahhaha :P

apple ♥ sidz said...

comel! nak jugak satu. hoho XD

cerita best said...

X PA2 NNT SPA2 NK KAHWIN MAI ODER DEKAT PAKJOE HEHEHEHEHE

kimiez said...

ader jer idea2 kreatif org zaman skrg nie..

dieyla said...

menarik...unik

Miss Eiza said...

alololo comeynya..nak satu boley?hehehe

Faz Abas said...

comel sgt dan orang jepun ni memang sgt kreatif!

ni jalan-jalan ke blog pak joe sat sblm masuk kerja pagi dan nak ucap terima kasih sb singgah blog kisah-dan-kasih hari tu. jemput datang selalu :)

cerita best said...

tq la sbb sudi buang masa dekat blog pakjoe

Nina Farhana said...

style larh .

cerita best said...

tau x pa