13
Komen

Hadiah Hari Guru Terbaik (Serius Lawak!)

Suatu pagi di dalam sebuah kelas 4 Slow, di sebuah sekolah rendah, di kawasan pedalaman. Cikgu Jepp sedang memberikan cadangan kepada murid-muridnya tentang hadiah sempena Hari Guru esok.
Cikgu Jepp: Saya tak kisah apa-apa jenis hadiah yang kamu nak berikan.
Mamat: Tapi cikgu, hadiah yang macam mana?
Cikgu Jepp: Cikgu cadangkan begini, jika bapa kamu penanam jagung… jagunglah hadiahnya, jika nelayan, ikan pun boleh..
Mamat dan Murid-murid: Ohh…. begitu..
Keesokan harinya, penuh meja cikgu itu dengan pelbagai hadiah… macam-macam ada. Tersenyum lebar cikgu ….
Hah, kenapa kamu berpeluh ni Mamat? Datang lewat pulak!
Mamat: Usung hadiah cikgu… tu ada kat luar kelas.
Cikgu Jepp: Ya.. Allah, batu nesan Mat?????
Mamat: Ha….aaa (dengan bangga)
Cikgu Jepp: Ayah kamu kerja apa?
Mamat: PENGGALI KUBUR cikgu.
Cikgu Jepp: Patutlah.


SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

13 00 dh komen korong bla lg nk komen:

erleena said...

hahaha gile lah mnkutkn :O

ibnuismaini said...

mesej tersirat, anak murid tu nak beri peringatan ttg mati. hu3.

Solihahazahar said...

kemain aihhh haha

CekbOlat-bOlat said...

hahaa.. batu nesann ye ckgu jepp..

Eyka said...

hai pakjoe. follow la eyka pulak at eyka-live-4ever.blogspot.com ok? <3

cerita best said...

Eyka said...
kkk pakjoe dh folllow dh siap tggl jejak lg hehehe

cerita best said...

ibnuismaini said...
btl2

Nyamuk Terbang said...

nasib xbwk kain kapan

cerita best said...

hahahaha

cerita best said...

hahahaha

PURPLEVIOLET said...

memang lah xde sebab baru buat tadi..pakjoe jadilah orang pertama yang join..

Mohd Zakwan said...

wahahha ,memang lawak ! batu nisan dibawaknye :DD
Blog Mohd Zakwan :)

cerita best said...

lawak ke hahahah