6
Komen

Nenek 83 Tahun Boleh Menari Hip Hop!!







yo yo.. wattt sappp yoo...

wow... dasyat nih... kat atas tu nenek umur 83 tahun bernama BETTE CALMAN boleh membuat skill hip hop. memang dasyat la... orang 83 tahun tulang dah reput dah. bukan takat tu je, nak jalan pun dah kena pakai tongkat. kan kan kan... ape pun saksikan mak cik ini dengan gambar nya.. anda pasti terpukau!! 





tak patah ke tengkuk tu? hehe




tekbaek ko NEK JAH Oiii...

untuk pengetahuan korang, dia ni sebenarnye mengamalkan yoga.. so memang patut la dia boleh mengawal penafasan dan gerak geri dia. ape pun, yang Islam tak payah amalkan yoga ok..

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

6 00 dh komen korong bla lg nk komen:

BlueiceButterfly said...

~fuhh..mau patah tulang buat cam tue..mesti minum anlene banyak nie sebab tue tulang kuat..hehe:)

KiMiE said...

Mak oii..apa makan org tua nih huhu!

cerita best said...

dya mkn buaya 3 rasa kowt hahahaha

ShahzCudin said...

bawak tobat la nenek oii!!

cerita best said...

heheheeh

hawiz said...

pehhh....dasat gilooo....