7
Komen

Subhanallah Peliknya Durian dalam Durian (Gambar)


Adoi, tajamnya isi durian ni! Camna aku nak makan durian D24 nih..“. Al maklumla, kisah kali ni melibatkan isi durian yang berbentuk macam buah durian. Aku tak tahu la pula apa isi kepada isi yang berbentuk durian tu. So jangan tanya aku. Mungkin durian pra-matang kot. Aku ingat manusia je ada istilah lahir pra-matang nih. Pening tak ayat aku? Haha. Bagi peminat-peminat buah durian macam aku ni, kejadian durian dalam durian agak lah pelik. Tapi korang ni memang suka benda pelik-pelik kan? Sebenarnya benda paling pelik ciptaan Allah ada sangat dekat dengan kita, “…bagi orang-orang yang berfikir…“. Cuba ko tengok jari ko. Kenapa ada 5 jari, napa tak 6 atau 7? Sebab kalau 6 atau 7, mesti korang kata pelik dan aku pun kena siarkan artikel jari pelik korang tu kat blog aku. Haha…
Pelik Durian dalam Durian 1
Okay aku cuba berbalik kepada topik asal. Korang rasa hairan atau pelik ke dengan kejadian durian dalam durian ni. Aku suka nak memetik pendapat dari seorang brother ni, “apa nak hairan dengan ini semua…..ada lagi yang sangat menghairankan iaitu manusia lahir ke dunia tapi tak mahu jaga sembahyang, tak taat perintah ALLAH SWT buat kerosakan di muka bumi pulak tu……ini yang menghairankankan….” Yang ni aku sangat bersetuju. Kalo korang tak setuju, sudah. Korang dah solat ke belum sekarang ni. Kalau belum, baik pi solat dulu. Solat tu kan tiang agama, perkara pertama yang akan ditanya dalam kubur nanti. Beringatlah kita sama-sama. Bawah ni ada lagi gambar pelik durian dalam durian korang hehe…
Pelik Durian dalam Durian 2
Pelik Durian dalam Durian 3
Pelik Durian dalam Durian 4






SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

7 00 dh komen korong bla lg nk komen:

syub said...

pe bende too :OO

cerita best said...
This comment has been removed by the author.
cerita best said...

isi durian 2 la pakjoe nk kongsi dgn korang sbb ramai yg x tau pasal nie

Unknown said...

subhanallah.. kun faya kun.. allah tunjuk kehebatannya.. allah tiada tandingan..

Si kuDutLOly said...

wahh ! isi durian tu bentuk durian larh . chantek .

diny.syazwani said...

subhanallah :)

AmalinaAmira said...

Pak joe . tulisn dia tak dpat di baca la , Bole change colour tak ?