11
Komen

Kuku Terpanjang Di Dunia

Salam,

Adakah anda malas untuk memotong kuku? Jika anda malas, kuku anda pasti akan jadi seperti wanita di bawah. Nak bangga benda yang tak elok ni bukan best, nanti orang kenal kita kerana benda yang buruk. Lebih baik bagi orang kenal kerana perkara yang baik. Ye dak?








SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

11 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Eein Azryn said...

macam mana dia nak bersihkan diri lepas dia buang air besar? haha. curious.

lyeahassan said...

betul2 .. kotor~

NiSha said...

mai aii kuku ker ranting pokok ni.. seram giler..

nisha singgah sini..

cerita best said...

Eein Azryn said...
xtau la rasa2 mesti dya x basuh hahah

cerita best said...

lyeahassan said...
tau x pa

cerita best said...

NiSha said...
klo nk kta ranting pokok pun blh hahahah

محمد رازيق said...

pompuan ni komepm malas nak potong kuku.. haha

cerita best said...

حمد رازيق said...
pakjoe rasa2 cm 2 jugak la

misTeaRed said...

susa nk wt keje kuku pjg....eeee

SyaiShrf said...

Rasa nak muntah kalau tengah makan lepastu tengok gambar ni! -..-

cerita best said...

SyaiShrf said...
hahahahaha