3
Komen

Diana Amir Bertudung VS Fyda Tak Bertudung : Siapa Lagi Ok??

minggu ni macam macam cerita hangat artis keluar. Dan paling hangat adalah isu semalam iaitu Filem Hantu Bonceng menghina kesucian Islam. Tapi dah taknak cerita pasal tu sebab dah buat entry berkaitan . Boleh rujuk entry ini

ISU ZIZAN HINA ISLAM : VIDEO HANTU BONCENG HINA ISLAM

Now kita bercerita pasal tudung dan tak bertudung. Siapa yang bertudung? Ok ini menarik. Pelakon yang terkenal dengan imej seksi sebelum ni dikhabarkan dah mula bertudung . Diana Amir, siapa tak kenal dengan imej skirt pendek paras peha . Dengan badan yang “menggiurkan” setiap lelaki yang memandang. Alhamdulillah, menurut Wardina Safiyyah dalam laman facebooknya Diana Amir kini dah mula bertudung :
image
Alhamdulillah dah makin ramai artis Malaysia mendapat hidayah dan petunjuk untuk mencari keredhaan Allah dan menjadi manusia yang lebih baik . Baru 2 hari lepas Siti Nurdiana Bertudung litup elok je .
Itu kisah artis yang menjadi lebih baik. Macammana pulak dengan kisah artis yang menjadi semakin “tak baik” ?Ada pualk cerita tak manis tentang seorang artis iaitu Fyda yang sebelum ini terkenal dengan imej bertudung, kini mula berani menonjolkan aurat beliau. Nak freehair ke Fyda?
image
ini gambar yang terlepas masuk dan katanya , kekasih hati beliau iaitu Mamat Sepah secara tak sengaja terupload masuk dalam facebook. Ada pulak terupload? Takkan tak boleh padam??Dan lepas gambar Fyda tak bertudung berlegar legar dalam laman gossip artis dan blog blog di Malaysia, keluar pulak satu lagi imej “tak patut” Fyda yang bertudung ala ala Siti Nurhaliza semasa menjayakan MASiF 2011. Alaa fesyen tudung nampak tengkuk tuh. Baik tak payah pakai tudung macam tu. Bukan bermaksud mengaibkan atau memalukan Fyda tapi kalau dia sendiri pun dah tak malu dan tak segan beraksi tanpa menutup aurat dipublic, apa ceghita nieee??
xtug4
pAlH6
Lepas bersama Mamat , aku tengok bukan main bermasalah lagi si Fida ni. Tengok gambar gambar selanjutnya di Blog Ammar PANAS!!! GAMBAR FIDA BERTUDUNG ALA SITI NURHALIZA . Dan yang sebelah tu, si Wan Sharmila lelagi la seksiiiiiiiiiiiinye kemain. Nah satu gambar untuk tatapan anda.
amacam?ada geram ka?Janda Meletopzzz u all!! Lebih banyak gambar di Blog Mummynemo [Gambar]Wan Sharmila dengan gaun kuning yang seksi…meletup!!!

Satu berusaha menjadi lebih baik. Satu sebaliknya. Mana satu pilihan kita?  . Hari ini sepatutnya lebih baik dari semalam. Dan esok sepatutnya lebih baik dari hari ini . Fikir fikirkan

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

3 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Nurul Huda Mohd Rislan said...

adoilaaa....apa la masalah dia ni grrrrr...

cerita best said...

klo cm 2 bek x yah pakai tudung kn2...hahah

mama lynn said...

mungkin fyda sendiri x fully ready bertudung @ dia ni jenis takut nak mbantah permintaan media @ penganju.. selama ni tgk dia jawab kat press pun cam gelabah