9
Komen

SEGMEN : Rakan Blogger Hari Ini ..

Mulai hari ini , pakjoe akan buat 1 segmen pada setiap sabtu pukul 9.00 pg 
Untuk permulaan , pakjoe akan mulakan dengan satu segmen terlebih dahulu. Kemudian , hari hari berikutnya barulah pakjoe memilihnya secara rawak samada melalui widget FOLLOWER atau komen yang menarik dan logik.
Hari ni , kita buat secara ramai ramai .. ok ? Jadi mereka yang tidak pergi ke mana mana pada hari  sabtu ni , marilah kita berkenalan dengan rakan-rakan blogger yang baru atau lama di dalam dunia blog ini.
Ini bukan segmen ramaikan Follower atau tinggikan trafik sebaliknya mencari kenalan baru di dunia maya ini.. Sapa tau kan , kita g mana mana  ada je kawan kawan .. kan kan  tekan nie ?
Nak join ? Ok.. senang je..ikut ja syarat2 pakjoe bagi.. Bagi yang tak tau nak buat , tengok rakan rakan yang dah buat . Kemudian , ikut je prosedur ni ..


  1. Letak header PAKJOE
  2. Tajuk : PAKJOE DAN RAKAN BLOGGER , kemudian linkkan ke entri ini.
  3. Ceritakan serba sedikit mengenai blog anda dan kenapa korang berblog
  4. Siapakah idola di dunia blog ini ?
  5. follow blog ini
  6. like fanpage pakjoe

ada kejutan juga, blog-blog yang menyebarkan segmen ini dan membuat liputan atau entry terbaek jugak akan menerima follower dari pakjoe dan rakan-rakan blog yg lain , tak salahkan membantu blogger lain, hari ini  kita bantu dorang esok lusa, dorang bantu kita insyaallah :p



    Tutup segmen ini ,ahad kul 12.00 tgh mlm.. Selepas itu senarai nama akan dinaikkan .  Sementara tu , korang bolehlah blogwalking untuk mencari kenalan baru .. okeh ?
    Terima kasih ..

    SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

    9 00 dh komen korong bla lg nk komen:

    Zata Amani said...

    pak joe join eh :)

    http://dastorymorry.blogspot.com/2011/12/pakjoe-dan-rakan-blogger.html

    Ajie said...

    segmen pakjoe best....=)

    http://www.ajie92.blogspot.com/2011/12/pakjoe-dan-rakan-blogger.html

    Aremeera said...

    ni meera nk tya ni...nk kecikkan size header 2 cm ner????
    bsr sgt laa...x muat blog meera

    Asmahira Azman said...

    ello pak joe . . kali ke dua meyo ikod segmen pak joe ^^ hehe . . nah link nye http://meyochoko2.blogspot.com/2011/12/pakjoe-dan-rakan-blogger.html

    cepat2 singgah ^^
    hee

    Aremeera said...

    meera dh wt p x publish laa lg sbb sblum 2 meera dh preview n yg header 2 besar gedbak...so meera smpan je laa dlu dlm draft

    atyn.scha said...

    kitee joinnn ! ^^V
    http://sehelaikertaspurple.blogspot.com/2011/12/pak-joe-dan-rakan-blogger.html

    NazuerahAzhar said...

    Sempat lagi kan ?

    http://sempoi9.blogspot.com/2011/12/pakjoe-dan-rakan-blogger.html

    cerita best said...

    NazuerahAzhar said...
    sempat lg dya sampai 11.59 mlm ja

    ♥ Hani Nurhusneena ♥ said...

    http://hanisdnbhd.blogspot.com/2011/12/segmen-pakjoe-dan-rakan-blogger.html