5
Komen

Cara Rahsia Untuk Anda Ungkapkan “I Love You”

Adakah hubungan cinta anda menjadi semakin hambar disebabkan aktiviti cinta anda yang membosankan? Anda dan pasangan mula merasakan tiada lagi “spark” di dalam hubungan cinta anda. Apa yang lebih merbahaya adalah apabila ungkapan keramat “I Love You” tidak lagi memberi kesan kepada pasangan anda.
Saya akan membongkarkan rahsia kepada anda “bagaimanakah cara mengungkapkan perkataan I Love You pada masa yang sepatutnya”.
Anda perlu sedar bahawa perkara yang dilakukan secara berulang kali akan menyebabkan anda dan pasangan bosan. Hubungan cinta anda perlukan sesuatu yang baru. Masa untuk Bertukar!
1. Ungkapkan “I Love You” jika perlu sahaja. Disebabkan pengguaan ungkapan “I Love You” yang sering anda gunakan hampir setiap hari adalah punca kehambaran hubungan cinta anda. Pada permulaan hubungan memang ungkapan ini bukanlah sesuatu yang membosankan tetapi, masa akan memadamkan kehangatan cinta anda dan pasangan jika anda terus melakukan perkara yang sama. Mulai sekarang, kawal penggunaan ungkapa ini. Biar pasangan anda tertanya- tanya dan meminta anda untuk melafaskannya dan pada saat itu, anda pasti menemui ganjarannya.
2. Biarkan pasangan anda yang melafaskan ungkapan “I Love You” sebelum anda. Di sini bukannya bermaksud anda “jual mahal”. Dengan cara ini anda akan letakkan nilai ke atas ungkapan “I Love You” anda. Apabila pasangan anda sedar ungkapan keramat “I Love You” hanya keluar daripada mulut anda selepas si dia melafaskannya maka, si dia akan tertanya- tanya mengapa ini berlaku. Pada saat itu, pasangan anda akan mengharapkan ungkapan “I Love You” keluar daripada mulut anda sebelum si dia melafaskannya. Harapan daripada pasangan anda itu adalah nilai yang anda perlukan untuk meningkatkan “spark” ungkapan “I Love You” anda.
3. Sertakan ungkapan “I Love You” anda dengan Hadiah. Bilakah kali terakhir anda memberi pasangan anda hadiah? Adakah hadiah tersebut dapat meningkatkan rasa sayang pasangan anda kepada anda ataupun sekadar biasa- biasa sahaja. Apabila ungkapan “I Love You” anda tidak lagi memberi kesan cinta kepada pasangan anda maka, kali ini cuba sertakan dengan hadiah. Dengan pemberian hadiah maka, ungkapan “I Love You” anda akan menjadi lebih bermakna.
Saya yakin dan pasti, dengan tips yang saya kongsikan ini mampu untuk membantu meningkatkan kualiti perhubunagan cinta anda. Anda perlukan perubahan, begitu juga dengan hubungan cinta anda! :)

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

5 00 dh komen korong bla lg nk komen:

maszull said...

assalamualaikum ...wah nice n3 ni...:)

nasha sanza said...

huhu..nanti nak praktis bila dah ada boyfriends..hehehe...=P

RHI said...

pandainya pakjoe...hahhaa
akak dah kawin selama 13 tahun, tapi belum pernah sekali pun ucapkan perkataan tu..suami akak pun macam tu

cerita best said...

Yatie Awang said...hehehehe ucap la kowt dya terkejut ke hahahah

Unknown said...

sy nak ckap iloveu lah kat azizah mahzan...

LEGGING DAN SKIRT SENDAT....VINTAGE KAH?
hewhewhew..
http://pulsowanie.blogspot.com/2012/01/nama-vintage-muslimah-tapi-baju-macam.html