3
Komen

+Fakta?-Bukti Rokok Tidak Bahayakan Kesihatan.Betul ke?


Lorna Gobey, yang menetap di Cheltenham, sanggup menghisap 20 batang rokok setiap hari dan secara rutin meneguk segelas Guinness dengan wiski.Pertama kalinya ia merokok pada tahun 1940 dan setelah dihitung-hitung, jumlah rokok yang dihisap sudah lebih dari 1.5 juta.Mrs Gobey mengatakan, “Saya sudah merokok sejak berusia 30 tahun dan tak pernah ada masalah sama sekali.”"Ramai orang yang cuba menasihati dan mengatakan kesan buruk merokok, tetapi keluarga saya tak akan berani meminta saya untuk berhenti kerana jika mereka lakukan, saya akan menarik dan saya tampar mereka.”
“Saya selalu berusaha menikmati hidup. Saya fikir penting untuk melakukan hal-hal yang ingin anda lakukan dan tidak membiarkan orang lain mengatur-ngatur hidup anda.”
“Saya suka merokok, setitis wiski dan Guinness, dan saya masih suka bermain skittles. Mungkin itu sebahagian daripada alasan mengapa saya masih hidup begitu lama. Saya takpernah berfikir akan mencapai usia 100 tahun, namun ternyata saya masih berumur panjang.
Mrs Gobey, yang mempunyai 27 cucu, 55 buyut dan 12 cicit, merayakan ulang tahun di Labour Club tempatan dengan minuman kesukaannya.
Putranya, Bob Fisher, 66, berkata, “Di usia senja ibu masih kelihatan sihat dan bugar. Ia merokok lebih cepat daripada kami semua dan ia masih suka minuman keras. Selain itu ia juga sangat suka bermain bingo dan bersiul serta jalan-jalan keliling bandar ini dengan memandu kereta tekan ni.

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

3 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Unknown said...

bahasa indon
hahaha

RHI said...

nak kata apa kalau dia dah cakap macam tu...yang penting kita dan kita kita menjaga kesihatan kita

cerita best said...

Ahmad Haziq Azlan said...saja je nk gna bahasa indo hahaha