20
Komen

Watak Baby Matahari Dalam Teletubbies Dah Jadi Cun Siot! Perghh!

Korang ingat lagi tak permulaan cita Teletubbies tu ada matahari yang ada muka baby tu naik ke langit. Haaaa! Mesti yang kata “comey siot matahari tu”.

Tapi statement tu dah tak tabley pakai. Sebab mulai sekarang korang akan kata… “Bapak ar! Cun siot minah ni!”. Cer tengok bawah ni. Hahaha…


baby matahari sun cun pretty

Wahhhh!!!!
baby matahari sun cun pretty


Eh bila masa aku minat teletubbies ni? Adeh…jom lihat nie

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

20 00 dh komen korong bla lg nk komen:

hawiz said...

ingt3...sampai skrg ingt..comey jer sebutan diorg...n time too sleep..time too sleppp!!..hihihi

saya cello191 said...

citer teletubbies ada lagi x sekarang...mau tengok~~~

^^

p!q4h b@guss said...

wowww cun dh baby tu ye... :D

cik kiwi's said...

perghhhhhhhhhhhhh!!!!. cunnnn

AzlineHendry said...

dea ker tuh tyme kcik?

Zaf98 said...

wah! suge! cantiknya dia! baru haritu pakai lampin, dah besar dah rupenye~ huhuu~

ntahntah, ada teletubbies musim kedua kut~ dia plak jadi teletubbiesnya~ hahaa!

cerita best said...

jgn kacau le awek pakjoe 2 heheheh

Syaifuddin said...

pakjoe senyap tau ..sy suke tgok teletubbies ..haha ..muka sy pun mcm dorg ..cute !! haha ...SHHHHHHH! jgn bgtau org

nazreen said...

waaahhhh...x sangkaa....:O

Nana said...

gipsy...lala....tottt

Halimatun Sa'adiah said...

da besa baby yg ske sengih tu ek..
cun lak tu..

reyna said...

wahh,,wah saja

Yatie Awang said...

dah besar rupanya...kalau tengok citer tu rasanya macam baby lagi

cerita best said...

Syaifuddin said...kkk pakjoe x bg tau org hahaha

cerita best said...

Yatie Awang said...2 la pasal

Cik Suriz said...

warghhhh comel gileeee

Syakila said...

cun ye dia skang

~Nana BamBam~ said...

wah..cun tu

cerita best said...

mmg cun pun pakjoe nk bini 2 hahhaha

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

HAaa , perempuan rupa nya baby tuu :P