5
Komen

"Kak ...bra akak warna hitam kan ?"

Seringkali kalau aku baik lrt atau erl utk ke pejabat atau di pejabat pun pasti akan tercuci mata dengan cik adik atau cik akak yg mana gemar berpakaian yg tidak sengaja menjolok mata ... Hehe..

Berbaju kemeja putih tapi tak pakai sleveless di dalamnya ...akibatnya ... Free show ...samada nampak apa yg di dalam mahupun ternampak lorong di antara butang baju ...maka ....faham faham jer la ..

Maaf ..aku bukan cuba bersikap lucah tapi aku sebagai lelaki menggunakan blog ini untuk memberitahu akan apa yg aku nampak hari hari ..

Pastinya ada rakan cuba menyampaikannya tapi ada yg kata ..." Ala..aku dah kawin..tak da sapa nk tgk punya..."

Jangan berfikiran begitu ...jagalah pemakaian anda ... Jgn bagi percuma ! Bayar ? Lagilah mengarut !! Adeh .

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

5 00 dh komen korong bla lg nk komen:

QasehnyaRania said...

Hye,pok joe...ciksu datang...

tak salah sekadar untukk memberitahu....sendiri mau ingat etika berpakaian.....

jom baca http://lobaksusue.blogspot.com/2012/02/saya-telah-diserang.html

Yatie Awang said...

susah kalau tak ada kefahaman dan kesedaran dari dalam diri sendiri lah pak joe

Ahmad Haziq Azlan said...

kau dah tengok, berapa nak bayar hah

Halimatun Sa'adiah said...

kne hati2 neh..takot terwat free show free...fuhh

Aku Penghibur said...

wah ..mcm2 yer