6
Komen

Seposen pon mau kira ka ?

Grr.. hurm .. makan tadi RM13.10 ..ingatkan dapat la diskaun seposen lepas bagi duit besar tapi dipulangkan skali ngan syiling..kedekutnyaaaa...tu pon nak kira ker ? 

Bukan per..kalau bagi diskaun walaupon seposen , kita tau kedai tu tak kedekut dan kita akan kembali lagi ..malah siap bercerita lagi dengan kawan kawan ...haaa..sapa untung ... sebab tu la byk budak laki suka lepak mamak ... senang kira..haha..yelaa..bukan semua tapi majoritinya leh kawtim punya.. 

Lepas makan tadi terus ke mydin putrajaya .. tengah dok mengekor wife tetiba ternampak sesuatu yg cukup indah kat luar sana...terus aku bagi bakul beroda tu kat dia..hehe..berlari keluar dan terhasillah gambar seperti yg aku letakkan dalam entri ni ... 

Cantikkan ?? Haa..takkan cantik je bang ,akak...kasi undilah sekali kat Digi tuuu... tuu ..ada letak kat sidebar tuuu ....tqqqqq....hehe...

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

6 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Sam Banjamin said...

cantik pak joe... pesona mate memandang... biru-biru mcam dikaler plak... huhuhu

Cik Nurul said...

Subhanallah.. cantik!

cik chemist said...

sy ade bt giveaway..jemput join ^_^
http://luvlypolkadot.blogspot.com/2012/03/rainbows-giveaway-by-cik-chemist.html

reyna said...

anda ditaq,,,,

deardearyhaty.blogspot.com said...

huhu..tu la pasal,seposen pon berkira kn..haha..done follow u..hit me back if sudi k..:)

Cappuccino said...

Pakjoe ! sy tag awak dkt sini taw :)
http://cappuccinochocolate.blogspot.com/2012/03/jom-jadi-geng-kami-blogger-malaysia.html