10
Komen

Kreatif! Kesan Khas Dalam Filem Yang Tidak Semua Orang Tahu


Kreatif! Kesan Khas Dalam Filem Yang Tidak Semua Orang Tahu | Apabila kita menonton sesebuah filem antaranya filem super hero, aksi ganas kita tidak akan perasan bahawa mereka sebenarnya menggunakan teknologi kesan khas. Di sini terdapat beberapa keping gambar yang memperlihatkan beberapa adegan mereka sedang mengenakan kostum tertentu bagi menampakkan kesan khas. Jom lihat gambar di bawah ini. dan tekan nie
Memang canggih dan kita juga mempunyai beberapa filem yang menggunakan teknologi kesan khas seperti CGI. Antara filem yang menggunakan kesan khas ini adalah Cicakman, Merong Mahawangsa di bawah seliaan produser KRU. Menggunakan teknologi ini sememangnya menelan belanjan kos yang sangat tinggi. Jadi tidak hairanlah KRU mampu mengaplikasikan dalam filem-filem mereka.tekan nie


SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

10 00 dh komen korong bla lg nk komen:

timm_bill said...

xtahan yang titanic tuh..

cerita best said...

HAHAHA

Cik Tie@Akak said...

owhh..mcm tu diorang buat raksaksa...kita ni bodoh2 kena tipu...ekekek

Yousof said...

Hehehe.. Tapi bila tengok hasil dalam filem, kebanyakannya terlopong sebab kagum.. ;D

Azza Afdzal said...

org putih kalau buat cerita mmg pndai sampai kan kita sendiri nampak real kan

Syaifuddin Alias said...

haha..boleh laa

Fida said...

titanic ! really amazing. <3

Tieah Madian said...

Selama ini tipah tertipu!!! Ahh.

cerita best said...

hehehe mmg tertitu pun

zulhilmi tempoyak said...

mak aih... dah beza beno. ni..