12
Komen

Filem PE3 Full Movie








sebuah filem komedi aksi arahan Farid Kamil menampilkan Kamal Adli, Farid Kamil, Diana Amir, Along Eyzendy dan ramai lagi bakal menemui penonton. Filem ini padat dengan aksi dan komedi baru.


Sinopsis Filem Pe3
Mengisahkan tentang kumpulan rompakan berprofil tinggi yang diketuai oleh Megat. Aktiviti rompakan yang dilakukan oleh kumpulan ini turut dibantu oleh orang kanan Megat iaitu Fumi, Siva, Chat dan Jerry. Kesemua mereka ini mempunyai kepakaran dan keistimewaan masing-masing.

Jerry seorang yang mahir dalam mengendalikan perisian komputer. Chat dan Siva pula merupakan anggota kumpulan yang patuh terhadap arahan ketua mereka. Dalam pada itu, Megat turut mempunyai seorang pembantu yang turut sama melancarkan setiap rompakan yang dirancang iaitu Fumi.

Kemasukkan Fumi dalam kumpulan ini bermula setelah beliau berkahwin dengan Lina, adik kandung Megat. Megat sentiasa menyusun dan merancang aktiviti rompakan yang memberi pulangan tinggi kepadanya. Antara aktiviti yang dilakukan oleh kumpulan Megat adalah seperti merompak kereta mewah, merompak bahan-bahan yang berkaitan dengan alatan komputer, wang tunai dan sebagainya.

Memiliki kumpulan yang cekap dan licik membuatkan mereka sentiasa terlepas dari pihak berkuasa. Dalam masa yang sama berbagai kejadian berlaku. Namun ianya tidak mematahkan semangat mereka untuk terus menjalankan rompakan yang dirancang. Namun begitu, rancangan rompakan yang ingin mereka lakukan akhirnya dapat dihidu oleh pihak berkuasa. Adakah kumpulan ini dapat meloloskan diri atau sebaliknya?

  klik sini




SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

12 00 dh komen korong bla lg nk komen:

:: Mrs.Eady :: said...

err..tak minat...

D i n said...

hehe boleh tgok free yes~ hehe

iezayusof said...

sedap gila crita ni. dah tgk ulang-2 kali dh XD

kay_are said...

best ke cite ni? macam tak bape tau je.. dengar pun takat kat radio je.. hmm

Dilla Delaila said...

blog bertuah anda telah dipromosikan disini ! jom tengok ---> http://dilladelaila.blogspot.com/2012/11/10-blog-bertuah-kali-ini.html . tahniah !!

dya bunga said...

best jugak citer ni

aTieYusof Family said...

Dah lame tak tgk movie...:)

Hnahdy said...

xtau plak ceta ni

fifie said...

Dah tengok. best gilaaa. haha. Lucu dengan watak fumi dan diana amir tu.

pha is said...

dgr citer, filem ni untuk perli geng pekida.. hehehe

kinara kinatara said...

eh x penah dengar pom cite nyh..huhu:)

Suara Hati said...

tak penah tengok lagi...best ke?