8
Komen

Jom Fikir | Motor (18sx)




ops
Sumber : Facebook

Apakah yang timbul di dalam fikiran anda bila melihat gambar ini ? Jujur yer…

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

8 00 dh komen korong bla lg nk komen:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

lucah & tak elok jd tatapan untuk 18 thn kebawah.. 18 tahun keatas yang mudah terpengaruh & terangsang dgn imaginasi pun tak sesuai jugak.. hahahahaha

Untuk semua >> MINI iPAD UNTUK RAKYAT MALAYSIA
kisah sedih >> PERGINYA TINGGALKAN ISTERI BARU 6 BULAN DI NIKAHI & ANAK YANG BERUSIA 4 BULAN DALAM KANDUNGAN

fifie said...

Penunggang motor tu beli doll seksual? hahaha

ekabukanmakcikkau. said...

apa yang kat dalam kepala otak dok diam diam je takyah gitau boleh? hahhaha. apa ke bangangnya design motor cnggini?

D i n said...

wahahah nampak real :D hah

abah khalisha said...

Kalau ada sebiji kat Malaysia macam ni mahu accident atau jam jalan sebab ramai pakat duk tengok..hahahaha

Lady said...

Subhanallah. exist ke motor camni. hahaahah

Rohani Hashim said...

ade jugak ka ini macam ahahaha....sabau jer lah

kinara kinatara said...

bodoh lah gambar tu..