4
Komen

Cekik darah !




Hurm… Bila takde orang , mereka komplen .. Bila ada orang , mereka tekan kaw kaw punya .. Maksudnya , harga akan melambung berkali ganda dari asal ..
Macam entri pakjoe semalm yang g mencekik kat Padang Kota, Pulau Pinang. Kalau pakjoe tak bawak member pakjoe yang mana kadang kadang dia menolong pakcik dia meniaga kat area tu , pastu pakjoe pon kena sembelih.
Bayangkan tadi ada kawan komen kat entri pakjoe tu , char keow teow RM8 sepinggan ! Adoiii… apa kes tuu ???  Tadi aku makan kat sana , baru ,3.50  dan milo ais baru RM1 !!! Pastu pasemboq , RM10 tinggi mengunung !
Huhuh.. tak baik gitu .. Biar untung sedikit tapi orang puas dan mendoakan kita murah rezeki dari maki kita … Apa guna kaya di dunia ???

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

4 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Yie Weezer said...

hmm..tak tau nk kata la peniaga skang ni..ada yg ok..ada yg x ok.. penah gak kena cekik selepas mengcekik :)

Hatimi Tahirruddin said...

mak ai char keuw teaw 8 henggit...dah macam makan kat hotel plak....

Ain Dzaya said...

sekarang nie hidup umpama jadi hamba duit...nak masuk tandas pun kene bayar...dunia dunia...

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

sbb xde pelanggan tulah die hentam tggi ek,,xbaik kn die wat cmtu,,mcm mana kdai nk ramai kalau letak harga cmtu, memg xpatut