3
Komen

Jom Fikir| Apa la yang aku bagi diorang makan sebenarnya ??





image
Sesekali pakjoe cuba hidangkan yang ringan pada kawan kawan aku walaupun aku tau ianya kurang memberi manfaat namun kita jangan lupa , seringan-ringannya ianya mampu memberi senyuman pada mereka juga.. Secara tidak langsung  ianya satu penyembuhan juga ..

image
Ini yang sepatutnya kita hidangkan .. Sihat dan bermanfaat .Tapi kalau makan begini je , penat gak kan ? Sesekali pekena gak makanan nun kat atas tu .. Hehehe.. Janji sederhana .. kan kan ?

Korang camana pulak ? Apa yang korang hidangkan pada kawan kawan korang bila mereka menjengah blog korang ?

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

3 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Dunia Wilma said...

Kalau Wilma, Wilma bagi KFC...Hehehe...

Cik Nur Izzati said...

hahaha..mentang jual berger,bley je promot berger kat blog...hehe..good2..neway,btul la..tak baik untuk kesihatan..ni dah stahun tak makan berger..xminat sebab besar n kena nganga luas2...hahahha...plus xsdap

HeNRieTTa JoSe said...

tgk keadaan....klu mengejut datangnye...fast food lerr jwpnya...klu dah siap plan bagai...bleh la masak yang special lg healthy...