5
Komen

Suami saya gay




Jangan tak tau ! Memang ada lelaki gay walaupun dah berkawin. Tu semua nak coverline jer .. Bukan nak tabur fitnah tapi inilah hakikat masalah dunia sekarang .

image
Hurm.. Semakin ramai gay di Malaysia.. Tak tau la dari mana diorang belajar semua ni. Internet ? Sewaktu studi di luar negara ? Atau genetik ?? Biar betik !
Di Facebeook , jangan cerita la bab gay ni .. Berlambak ! Tu si Baskoro Ahmad yang guna gambar aku di profile palsunya tu , penuh cerita pasal gay ! Tak pasal pasal aku lak yang kena !
Dalam Harian Metro hari ni , “Tanpa diketahuinya, saya pulang awal ke rumah dan sejurus tiba saya nampak ada lelaki lain yang tidak berbaju bersama suami di dalam bilik tidur kami. “Apabila saya masuk ke rumah secara mengejut, muka suami pucat dan menggelabah, namun masih cuba berselindung dengan memberi alasan lelaki itu rakannya yang datang ke rumah untuk berehat,” katanya.
Selepas kejadian itu, perasaan Liza semakin kuat mengesyaki ada sesuatu yang tidak kena terutama apabila membaca SMS berunsur lucah di dalam telefon bimbit milik suami dan perbualan di laman sosial facebook suaminya juga ada banyak perkataan lucah.
“Saya juga menemui e-mel berunsur lucah selain gambar bogel lelaki dan perempuan. Lebih mengejutkan, semua gambar dan e-mel lucah yang diterima suami datangnya daripada lelaki.
“Saya sungguh sedih, lebih-lebih lagi bila terbaca perbualan kotor suami saya dengan pasangan gaynya,” katanya.
Hurm… entahlah… nak kata apa dah … Bagi la hadis atau petikan dari Al-Quran , selagi dok bertuhankan nafsu songsang tu selagi tu la macam tu ..
Semoga Allah beri hidayah pada golongan ini … Amin..

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

5 00 dh komen korong bla lg nk komen:

kasehchenta-tasnim.blogspot said...

harap orang begini di bukak kan pintu hati nya untuk bertaubat. insyaAllah. amiinn. oke tasnim tinggal comment 500 prkataan nih. tapi jangan nyesal eh, hehe. tak de lah. nanti tasnim singgah lagi oke. update entry baru dan sudi lah jenguk belog tasnim ^^

||Sis aLeaSaRa|| said...

slm pak joe,ni nk share satu crta gak .slh sorg bos akk pnh share satu story,dia tya pdpt akk.kwn baik dia wpun dh kawin,tp msh x lupakan 'awek' ksygn.

mula2 wife dia x tw,bila dh tw mmg perang bsr!tup..tup...hurmm...wife dia pun ada 'pakwe'rupanya.so laki gay wife lesbian...boleh???


mmg dunia dorg ni tunggang terbalik,mslhnya dh ada sorg anak.x ke confuse anak tu dan apa jd dgn budak tu nnt :(

Nour Adieb said...

nahhh, mau drejam tu Baskoro Ahmad. dah lah pandai2 guna gmbr org. hish, nauzubillah

shu said...

kesian wife die tertipu..mmg rmai glongan gay skrng ni kawen smata2 nk tutup aktiviti songsang dorg..yg jd mngsa isteri..

Cerita gay pulau said...

Aku mengharapkan sosok gay dewasa. Yg super pengertian. bisa menjalin hubungan dg baik. Privacy. Aku sangat mengharuskan kalo anda itu adalah seorang pria manly. Jantan. Tidak tampak seperti banci.
Salam kenal : O856646OO785