2
Komen

Kenapa aku tapis komen ?




image
Ada pembaca kata pakjoe takut menerima kritikan terutama dari anonymous .. Kalau pakjoe takut terima kritikan , kenapa yang mengkritik tu takut dedahkan dirinya ?
Kedua , baca komen diatas yang pakjoe amik di satu artikal yahoo yang bertajuk Doa Lisa Surihani dimakbulkan .. Bayangkan jika komen tak dipantau dan dilepaskan begitu saja lalu ada yang meninggalkan komen yang boleh menimbulkan provokasi seperti diatas ..
Maaf , pakjoe bukan gila nak pembaca meninggalkan komen.. Biar trafik rendah tapi pembaca pakjoe tidak meninggalkan blog pakjoe ini dengan perasaan yang geram serta panas membara ..
Tak suka kalu , komenlah dengan berhemah. Kita semua berakal dan beragama . Jadi gunakan dengan bijaksana.

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

2 00 dh komen korong bla lg nk komen:

cik azLyzah⊙.☉ said...

2lah kan...kite bukan takut kritikan.cuma kita nak tapis komen2 yang tak baik..so sebelum komen kene fikir dulu..kalau teguran ok jugak,.tapi kalau komen mcm kat atas tu..kes bahaye tu..

Busyra Bt Takiyudin said...

betul tu.. stuju dngan entri nii..