2
Komen

Kalau ikut perangai budak , kita sendiri jadi budak !

 

Hurm .. Geram .. Tu je aku leh kata .. Atas jalan raya ni , Pak Lebai pon boleh ilang pertimbangan bila memandu .. Yelah , memandu memerlukan tahap kesabaran yg luar biasa lebih lagi dalam keadaan lalu lintas yang sesak dan di waktu kemuncak .Masing masing pentingkan diri sendiri .. Tak dinafikan , kita pon gitu gak kan ? Heh.. jgn ler nafikan.. Kecuali yang tak memandu tu la.. hehe..
Tadi , dalam perjalanan balik … Haih .. Nak dijadikan cerita ada la satu kereta kecik ni tapi enjin dia macam Boeing 777 kembar 8 punya la bunyi .. Terbangnya tidak gak ..
Bawak kereta serupa bapak sedara dia punya jalan .. Dari lorong dia masuk ke jalan besar terus nak ke belah kanan sekali , tanpa bagi signal ! Aku tak kisah sebenarnya kalau nak berlanggar pon tapi bini aku dah menjerit terkejut .. Aku terus hon untuk elak berlanggar ..
Korang tau apa dia buat ? Dia tunjuk jari ! Mak aih.. Kurang ajar tul.. Dia buat salah , dia lak nak marah orang .. Aku kejar terus.. Tapi wife aku bising .. Suruh lupakan .. Grrr….
Bila dah dekat , aku bantai hon lagi n bagi balik jari.. Ikut hati nak je follow terus tapi wife tak kasi .. Hurm… bila pk pk balik , bodoh jugak aku kan ? Menda cam ni pon aku nak amik berat ! Patutnya biar je .. Bukan apa , tengok kereta dia pon dah tau camana orangnya ..
Kereta dia camana ? Hehehe .. Cantik lagi steamroll !
 

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

2 00 dh komen korong bla lg nk komen:

xHuJaNx said...

hehe dasyat aih pakjoe..men kejau2..

RHI said...

tak mau tak mau buat macam tu lain kali hehehe...biakanlah dia, jangan kita jadi macam dia pulak...sabar