16
Komen

Arca Pasir Paling Hebat

Kalau tak silap ini kali yang ke-3 pakjoe kongsikan dengan korang gambar seni arca pasir, mungkin yang ni salah satu yang terbaik daripada gambar yang lepas. Apapun aku tahu korang semua mampu menilai mana yang lebih baik, serius hebat mereka yang mampu hasilkan arca-arca yang sangat gempak ni.































SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

16 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Selendang Merah said...

wah lawa2..arca yg terukir...:)

cerita best said...

tau x pa2 sebab 2 la pakjoe post

ascil.punye.lah said...

wowwww lawa siot.sape lah yg buat ni.kreatif!

Honey Liyana said...

Nice view pak joe... Cntik suma arca 2... Btw,tq coz da follow sy...sy pn da follow awk.. Lets keep in touch k..

Miss Nurul Atikah said...

wahhh.. nampak real la arca tuu.. cantik!

Amer Strive said...

wah~! mantap2!

Pak Joe! Jom belaja 'peribahasa' hehe
http://amerstrive.blogspot.com

nione said...

wah!!excited tgk gmbr2 sume tu..rsa mcm nak tgk depan mata je..sronok3.. :)

cerita best said...

ascil.punye.lah said...
mmg kreatif la org yg bt nie otak dya pun mesti pandai kan haha

cerita best said...

nione said...
sama la kta

putry arisa said...

wawawa...
sangat unik.. nampk real jew..
itulah yang di kenali sebagai seni..
^_^

HAFIZAL said...

perh...cantik dah realistik

Cik Oda Gelang said...

mcm2 pesen!!!

aimie amalina said...

heeeee
berasa kagum dan takot
wuwuwuw

cerita best said...

Cik Oda Gelang said...
tau x pa

cerita best said...

Cik Oda Gelang said...
tau x pa

cerita best said...

aimie amalina said...
takut npa lak