3
Komen

Harta Pusaka Nenek (Serius Lawak!)

Setelah sekian lama di perantauan akhirnya Shuib pulang ke kampung untuk berjumpa dengan neneknya yang sudah agak uzur di Kampung Nakhoda.
Nenek : “Shuib, nenek sudah tidak kuat lagi, nenek minta kamu sambung mengusahakan kebun nenek yang luas tu ye nak…”
Shuib : “Jangan cakap macam tu, nek…Nenek kan masih ada” (dalam hati, tak sia-sia aku balik kampung… dapat pulak harta pusaka nenek hehehe).
Nenek : “Segala isi perkebunan, ternakan, rumah villa, traktor dan semuanya untuk kamu. Tolong jaga baik-baik harta pusaka ni, jangan lupa disiram tiap hari tanaman nenek.”
Shuib : “Baik nek, nenek jangan bimbang tentang hal itu… Tapi dimana kebun nenek? Shuib tidak pernah pun tahu?”
Nenek : “Di Facebook nenek, FARMVILLE, nanti nenek bagi tau passwordnya.”
Shuib : “_(@*HD*U)@&_#@Y*@?????”


SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

3 00 dh komen korong bla lg nk komen:

PURPLEVIOLET said...

kah kah...cian dia tak dapat pape sudahnye..

~Nana BamBam~ said...

HAHAHHAHA..sayaa pon ade kebun di FARMVILLE gak...awk bleh tolong jagakannn ? hekhek :P

cerita best said...

boleh2 hahaahahahah