2
Komen

pakjoe dah ada puteri blog betul ke????

.Assalamualaikum.

hAI ,selamat petang.


Shrettt... Shrettt.... Alahaii ..
Hari ni pakjoe tak berapa nak sihat lah .
Selsema gila nih . Dengan cuaca yang tak berapa nak elok nih ..
Haiyaa.. dari pukul 3.17 ptg tadi hujan jer.
Lebat pulak tuh .. Guruh berdentum - dentam ah .
Memang geram sebab tak dapat pergi ***** :( hmm~


Tapi tak pe .. Dok rumah boleh jugak online .. hapdett Entry ~ hehe

brbalik pada tajuk tadi
betul ke???pakjoe dah ada puteri blog
Kenapa pakjoe tanya macam tu ? Tengok dekat bawah ni haa..

yup memang betul pun

ingat
Kak lyssa dengan abg ben ashaari  
boleh gabung blog
Pakjoe pun nk juga macam 2 heheheh
Nie orang yang bertuah 2

THE REAL LIFE
ni link puteri 2 tekan sini

jemput terjah blog puteri pakjoe ni jgn malu2





SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

2 00 dh komen korong bla lg nk komen:

zulkarnai is an Army Personel. said...

Dh flowww awk..jom floww sye..fair hehhe

tyra uyura said...

eh, tu course mate cik tyra kat UiTM.. wah.. :D