5
Komen

Rahsia Zarina Zainuddin Kekalkan Awet Muda

Rahsia Zarina Zainuddin Kekalkan Awet Muda
KUALA LUMPUR – Pelakon dan model, Datin Seri Zarina Zainuddin yang pernah mencetuskan kontroversi pada tahun 1980-an dengan gambar-gambar seksinya berkata dia kelihatan awet muda kerana mengamalkan tidur awal setiap malam biarpun kini sudah berusia 40 tahun.
Menurut ibu kepada empat anak lelaki berusia lima hingga 15 tahun ini, dia yang kini masih aktif berlakon akan tidur selewat-lewatnya pada pukul 12 malam dan bangun selewat-lewatnya pukul 6 pagi bagi mengekalkan kesegaran dan awet muda yang dimilikinya sehingga kini.
“Saya tidak pernah bangun lewat selepas 8 pagi kerana jika tidak badan saya akan menjadi lemah dan kurang bermaya. Selepas bangun tidur saya akan minum air suam segelas dan kemudiannya mandi dan solat subuh. Saya juga amalkan selawat dan sapukannya pada bahagian muka.
“Selain itu, saya juga menjaga muka saya dengan membersihkannya dengan scrub dan mask, lulur badan di spa, waxing, manicure, pedicure dan menjaga kebersihan rambut. Paling penting untuk penjagaan kulit saya gunakan produk saya sendiri iaitu Addura yang terbukti berkesan,” ujarnya.
Pada masa sama zarina turut mengamalkan petua kecantikan yang diperturunkan oleh ibunya iaitu dengan menggunakan produk Jamu Bonda Basah Special yang dibuat sendiri oleh ibunya bagi mengekalkan kecantikan pelakon itu yang terserlah sehinggalah ke hari ini. – mynewshub.my

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

5 00 dh komen korong bla lg nk komen:

MAY said...

oh..datin da die ek...x tau pon...haha

QasehnyaRania said...

owh..alkisahnya ...=)

selamat pagi pakjoe

~Mr. Cool & Cik Kepoh~ said...

follow done

cerita best said...

selamat pagi

Honey Kumicky said...

wa...flawless...