17
Komen

Gambar Orang Makan Orang


Roti Manusia (6)
Pelik tapi benar, dengan idea pelik seorang lelaki ini beliau telah berjaya membuka sebuah kedai roti yang unik. Kenapa unik? Sebab roti yang dijual adalah berbentuk organ manusia. Tengok gambar kat atas ni, dah macam pakar forensik pulak mamat ni kan? Padahal itu adalah roti je pun.tekan sini

Roti Manusia (7)
Sape nak makan kepala manusia? Pilih-pilih…murah je ni.
Roti Manusia (8)
Proses mengukir muka manusia. Ingat senang ke nak buat roti ni? Susah beb…. Kena ukir, solek dan macam-macam lagi.
Roti Manusia (9)
Abang!!! Bagi saya tangan manusia satu. Lapar sangat ni. tak makan lagi dari pagi tadi.Huhuhuhuhu..
Roti Manusia (10)
Muka seorang pembunuh bersiri..Hehehehe….
Roti Manusia (11)
Kaki ni macam sedap je. Berapa harga? Perisa coklat ke perisa strawberi ni?

Roti Manusia (12)
Ayunya muka roti ni. Nak makan pun tak sampai hati.Huhuhuhuhu…

Roti Manusia (13)
Mati dah orang ni. Kesian pulak tengok…Huhuhuhuhu…sedihnya….
Roti Manusia (14)
Semuanya ada disini, pilih-pilih…… Kaki ada, tangan ada, badan ada, kepala pun ada.
Roti Manusia
Makcik ni tengah susun organ-organ manusia pulak dah!!!

Roti Manusia (2)
Yang mana satu hensem?

Roti Manusia (3)
Makcik ni tengah susun badan mangsa pembunuhan kejam.

Roti Manusia (4)
Ni bukan pakar forensik ya… Cuma makcik yang kerja kedai roti ni je. Jangan tertipu pulak ya.

Roti Manusia (5)
Ini dia orang makan orang yang kita cari…Huhuhuhuhuhu…

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

17 00 dh komen korong bla lg nk komen:

fiza nurani said...

haaaa ? kat mana ni, nak try laaa... gila seram !!!!

oja_alia said...

yyarrrrkkkssss!!sepanjang scroll smpai bawah...geli tekak ni,,nak termuntah...nasib baik lom sarapan lg...hampeh la ini olang yg ukit..yg jual..yg mkn tak geli keee....eeeeeeeeeeeewwww!!! kite dr group yg sme..group 12 yg kak mia buat.!!

Amoi MiyaSya said...

scary giler ! macam tak lalu je nak makan :P

KSWSK said...

kot kebuluran br le wa sanggup mkn roti tu..hahahaha

Yatie Awang said...

akak kan, kalau macam tu le rupa roti tak makan pun tak apalah..

Arra Ahmad said...

tak lalu nk mkn..hehe

::CIK LYNN:: said...

ngeri nya nk mkn roti ni...xmkn pn xpa...huhu

~Nana BamBam~ said...

pergh..rasa loya pulak nak makan..yekss..

Miszz Ronson said...

giler sebijik mcm mnusia..hehe

Miszz Ronson said...

mcm manusia la...kagum2

cerita best said...

klo pakjoe mmg x mkn dh heheheheh sanggup mati pun x pa hahah

yusmacho said...

terase diri ini cm zomba plak

yusmacho said...

terase diri ni cm zomba plak

Spudin said...

memang tak la kiter nak mkn bende2 yg ada muka org ni walaupun itu roti ..bahhahha

D i n said...

kalau mcm ni nak makan pun dah taklalu =_=

TintaMerah said...

macam ngeri jer nak makn nih...

Cik Retiss said...

adoii...nyesal scroll sampai bawahhhhh ! macam mane nak makan tgah hari nanti..itu roti je ke?