13
Komen

Hiasan atas kek kahwin yang kelakar



Kek kahwin tanpa hiasan atas ibarat cerita wayang tanpa warna, tak berseri. Pada tampalan kali ini, beberapa hiasan atas yang menarik dipaparkan untuk hiburan.

























 Awal Perkahwinan
Isteri : "Ayang tak pandai masak.."
Suami : "takpe, biar abang masak.."
Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Ayang tak pandai masak.."
Suami : "masak jer la apa2 jer.."
Penghujung perkahwinan
Isteri : "Ayang tak pandai masak.."
Suami : " bakar je lar dapur tu..."

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

13 00 dh komen korong bla lg nk komen:

mizmarmalade said...

Pas tgk entry neh, tros ase nak kawen... HAHA! :P

Puteri said...

oh so sweet.....nak kek mcm tu la... ehe....

Pretty Ryna said...

kelakar betul tgk yg pengantin perempuan jatuh dlm kek tu..ekekee

AmirahSM said...

haha..ape dh kreatif tol omputih niee

~aYu~ said...

mcm² design tul la.. kelakar pun ada.

Yatie Awang said...

pakjoe pilih mana satu nak nanti..hahaa

Eiqa Nur said...

tengok pic2 ni terasa mcam nanti bile kawen nak je tempah kek macam ni HA..HAHAHA

ALLYNA HASHIM said...

kreatif sungguh dorg cipta kan....sweet sangat!!!....

Halimatun Sa'adiah said...

xsabo nk tempah..huhuuu

Boni JLL3 said...

hahahaha..unik2 la yang ni..

Lynn Damya said...

hahaha, smart lah yg couple pgg pistol tu, ala2 mr & mrs smith ! :D hihi

Syufarr said...

pegang pistol tu smart...tp yg last tu comel.hahhaahah

~Farra Dheera~ said...

comel laaa..yg isteri mengandung 2 nmpak mcm suami dia caring..sweet2!