10
Komen

Kisah si Kucing bersama dengan Anak Ayam



  • 102
     
    Share
anakayam1 Kisah si Kucing bersama dengan Anak Ayam
Seorang peladang di china mempunyai 30  ekor anak ayam yang diletakkan di bawah katilnya. Apabila anak ayam ini terlepas,  peladang ini takut anak ayam ini akan dimakan oleh kucingnya. Tapi lain pulak jadinya.  Kucing ni jadi macam mak kepada anak-anak ayam tersebut. Sungguh tak sangka bila kucing ni melayan anak ayam ni seperti anaknya. Lagi best bila tengok anak ayam ni main kejar-kejar dengan kucing ni… best kan hoho!
Sumber dari  AD.nl dan Cute Overload.
anakayam2 Kisah si Kucing bersama dengan Anak Ayam
anakayam3 Kisah si Kucing bersama dengan Anak Ayam
anakayam4 Kisah si Kucing bersama dengan Anak Ayam

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

10 00 dh komen korong bla lg nk komen:

nur fatihatuz zahra said...

itu sebab ibu ayam pernah bagi wasiat kat kucing tersebut supaya jaga anak2 dia dengan baik .. wakakaka .. :D

jum singgah sini-->

http://cheritakuhzara.blogspot.com/2012/01/si-comey.html

Ekmi Rabat said...

alahai..comey nya anak ayam ni. Tak takut pun dengan kucing tue.

محمد شهريل القنيطري said...

haha..serius seekor kucing yg peyayang

Zaza Nur Iman said...

sweetnya dia...

Sam Banjamin said...

malu2 kucing le tu.. kang lapo.. habis semua...

xHuJaNx said...

wah so nice la pakjoe.. Pernah tgk NG dulu, harimau jaga anak monyet :)

cerita best said...

nur fatihatuz zahra said... pakjoe dh followtq sbb terjah blog pakjoe

cerita best said...

Zaza Nur Iman said...mmg sweet pun heheheh

Nana said...

cutenye lah ayam tuu

cerita best said...

tahu x pa hehehehe