2
Komen

Idea Gila Design Tempat Tidur Kucing



  • 1
     
    Share
Tempattidurkucing Idea Gila Design Tempat Tidur Kucing
Perlukan katil untuk kucing korang? Tak payah susah-susah nak fikir…Hehe Senang je
Tempattidurkucing2 Idea Gila Design Tempat Tidur Kucing
Tempat tidur kereta kebal – Ia bagi mengelakkan gangguan musuh-musuh yang dianggap mampu mengancam keselamatan semsa tidur hoho.
Tempattidurkucing3 Idea Gila Design Tempat Tidur Kucing
Katil jenis selipar – selain boleh dipakai oleh tuan kucing diwaktu petang, ia boleh digunakan oleh kucing korang diwaktu malam.
Tempattidurkucing4 Idea Gila Design Tempat Tidur Kucing
buat sendiri je- gulung-gulung pun dah siap.
Tempattidurkucing5 Idea Gila Design Tempat Tidur Kucing
Sesuai bagi kucing yang mempunyai imaginasi untuk terbang
Tempattidurkucing6 Idea Gila Design Tempat Tidur Kucing
Ala-ala rumah anjing la sikit. yang penting ade mainan.
Tempattidurkucing7 Idea Gila Design Tempat Tidur Kucing
Paling simple, gunakan kotak semasa kucing kurang nak lahirkan anak. Pakai buang.
Tempattidurkucing8 Idea Gila Design Tempat Tidur Kucing
Yang ni korang boleh bawak kemana-mana. termasuk lah tong sampah….sekian.


Screen shot 2011 12 05 at 2.32.03 AM Idea Gila Design Tempat Tidur Kucing
Jika korang berminat nak dapatkan kusyen ni untuk kucing korang dengan harga diskaun 17%,

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

2 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Yatie Awang said...

akak nak order yang pertama tu hihih

cerita best said...

hahahahahahah kkkk nnt adk wt hahahah