5
Komen

Nak Dapat Duit Cepat Daripada Nuffnang? Begini Caranya..


Yaaa acah je tu hahahaha.. tak!! ni betul.. macam ni, kalau korang nak dapat BE cepat daripada nuffnang mungkin ada  dua perkara yang korang perlu buat...

Update seuatau dalam acc korang kat nuffnang.
Updatela sesuatu kat acc korang dalam web nuffnang tu, tukar hobi ka, letak koma ka.. edit edit sikit ka.. kalau boleh buat dengan serius.. sebab maklumat yang korang bagi kat nuffnang tu penting untuk diorang tahu kempen apa yang paling sesuai diorang nak letak dalam blog korang..

Hantar tiket kat diorang
Tiket maksudnya soalan atau apa apa yang berkaitan.. tanyala apa apa yang korang nak tahu, atau apa apa problem yang korang ada pasal nuff.. kalau jari celupar sikit, tanya la bila BE korang nak masuk.. for sure diorang jawab tiket tu dengan baik.. diorang ni semua mesra pelanggan punya.. aku dah pernah hantar tiket beberapa kali.. tapi takde la pulak sampai nak tanya bila BE aku nak masuk..hahahahaha

Sebab BE sebenarnya ada tapi diorang hold dahulu.. aku tak tahu, tapi ini mungkin adalah polisi diorang ataupun saja saja nak menggatal tak nak bagi BE cepat cepat hahahaha.. gila nuffnang marah kat aku kalau diorang baca ni.. lagipun budak budak tak elok pegang duit banyak banyak ko tau!!..

Especially kalau korang perasan lama dah korang tak dapat BE.. contoh macam aku (yaaa..itu point sebenar entry ni haha..), since last two weeks BE aku tak berubah.. pastu aku tanya pasal jika ada apa apa yeng perlu aku ubah kat nuff sebab aku dah tukar domain..pop!! BE 5hengit diorang masukkan.. ada latu kan.. thanks to nuffnang.. sapa nak bagi rm5 gitu gitu je kan.. so, mari bertindak sekarang!!

ps: tujuan aku berblog bukannya nak duit!!.. padahal iklan terbang sana sini ^^

fofularnya hana takjima ni, even dah beberapa hari kena post tapi dia masi mendahului entry lain tuk hari ini sahaja.. jom join apesal.com..

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

5 00 dh komen korong bla lg nk komen:

starzieti said...

Kecik ati ngan nuff sebab dah lame tak bagi buffered earning. :(

Farah Hanis said...

tanya soalan tu tanya kat mane? :)

Admin said...

Diorang copy paste je ble reply tiket..

Bnyak kali buat report utk churpers yg promote cmpaign dgn cara salah..
hahaha

Pesta Jiwa said...

Blog aku sejak masuk 2012 ni..dah xde BE dah...nak kena tanya gak kat Nuffnang ni...p/s tujuan aku blogging...nak buat duit...hehhee..bole?

Unknown said...

dah lama tak update info kat nuff