4
Komen

Ragam pakcik dan polis

'P' hendaklah digantung pada motosikal bagi yg baru lulus lesen motor.


Polis: "P" mana pak cik?

Pak Cik: Pi Aloq Staq.

Polis: Pak cik nak bergurau plak yea, "P" mana?

Pak Cik: Aku nak pi Aloq Staq.

Polis: Amboi, main² plak pak cik nie, nie saya tanya ni pak cik, mana "P"?

Pak Cik: Aku dah habaq tak sat Aloq Staq, hang tak dengaq ka? janganlah nak pelekeh orang tua cam aku nie.

Polis: Nak pi.. Pi lah..

Pak Cik: Hah, tue kan senang, yg dok tanya banyak² tue pasai apa?! ^^,

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

4 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Yatie Awang said...

betullah pak cik, nak P pi lah..hahaa

SD said...

hahahahah..lawak2 :)cute pk cik tu

nanabyte said...

en polis tu pon, awat xtukaq soklan, buat dalam ayat len ka? tehee~ :P

lyana kamarulzaman said...

hahah. engong pakcik! nak toray nanti la.. nak bukak sticker "P" tu. nyemak je.. :D