7
Komen

Wanita Buah Dada Beracun



Sekali lagi wanita menggunakan aset mereka untuk memperdaya lelaki yang hidung belang.   Jika geng wanita Zimbabwe merogol lelaki hanya untuk air mani tetapi di Thailand geng wanita memperdayakan lelaki kaya bagi merompak the real money.


Jangan Klik. Jangan Klik labu !


Sekumpulan wanita yang kreatif dan berpengalaman luas dalam bidang seksual menggunakan buah dada mereka sebagai alat untuk merompak.



Sasaran mereka setakat ini ialah lelaki berbangsa China yang  melencong   melancong di Phuket Thailand.  Yang Jawa jangan risau walau pun anda kaya.



Caranya ialah kumpulan wanita ini akan mencalitkan sejenis dadah yang tidak berbau dan berwarna ke dada dan belahan buah dada mereka sebelum menggoda lelaki kaya itu ke ranjang asmara.



Mengapa di buah dada?  Sebab wanita itu tahu bahawa lelaki akan menuju ke kembar seiras tersebut terlebih dahulu sebelum aksi seterusnya. (Kalau anda lelaki pasti anda tahu)



Dan apabila lelaki yang gelojoh itu menghisap buah dada yang berdadah itu mereka akan terus hilang kesedaran dan di masa inilah wanita yang berDADAh ini merompak barang berharga lelaki "tak sedar diri" itu.



Dengan menggunakan kaedah ini, ketua geng ini yang juga berbuah dada @ wanita dilaporkan memperolehi sejumlah RM394,130 setahun dengan hanya bermodal lelaki menghisap dada.



Buat masa ini, polis di sana telah menangkap 6 wanita yang berkaitan dengan jenayah tersebut



AWAS  :  Hisap dada dan dadah membawa padah



Sumber  asal :  sgchillout.com

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

7 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Unknown said...

erk
gila

Awie Omar said...

SALAM. ENTRI YG MENARIK.
MALAM NI BLOG AKU CITER PASAL :
PEREMPUAN, ISTERI DAN DOT DOT DOT
http://awieomar.blogspot.com/2011/04/10-personaliti-gadis-bakal-menjadi.html
HARAP SUDI LA TENGOK

Nurul Huda Mohd Rislan said...

keh keh keh teruk betuiii!

airel chan said...

ketua geng yang ber**** da**..
hahaa..

♥ Nana BamBam ♥ said...

Astagfirullah...bahaya2..huhu

cerita best said...

perempuan lanie bkn boleh percaya sgt

lat450 said...

perghhh tak tau la klu kat malaysia hmm mau riuh sekkampung sebandar sepekan senegara huhuhu uikss bro and the geng jgn lupe vote saye dlm contest iphone 5 gadjet impian klikk G+1 huhuhu promote la plakk