19
Komen

Gambar Kantoi : Aksi di dalam pengangkutan awam





Wahh..wahh..dengar tajukpun dah hangat nie.. Yup inilah gambar aksi aksi yang ditangkap secara candid di mana Khalis sendiri tak pasti pelakunya tangkap atau orang ketiga.

Tapi gambar-gambar ni buatkan kita terfikir..tiadakah perasaan malu lagi? Meraba raba..menyempit nyempit,, memegang megang..hmm.. mungkin kita sendiri dapat jawapannya.. Pada wanita yang naik kenderaan awam..silalah berhati hati k?


Seluk tangan dalam???

Tangan dia pegang apa tue?

Laki tue tunjuk apa?

dia telipon??

meraba?

Beromen??

cabut seluar??

merabaaa??
Arghhh..selamat ke kenderaan awam ni? Khalis ingat lagi dalam satu forum ramai wanita di dalam pengangkutan awam pernah mengalami gangguan seksual.. Bahaya betulla kan?

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

19 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Fariduddin El-Islam said...

Berisiko sungguh nie..

starzieti said...

Eeeee, takut nak naik bas kalau camnih lah gayenyeeee.

HAFIZAL said...

memg bahaya.....

A'ishah Kamaludin said...

Perghh, tapi kenapa perempuan dalam gambar2 ni macam rela je...

bebeldotsorang said...

tragis nya adoi haha

bsyok said...

http://bsyokonline.blogspot.com/ terdapat Cannel online ASTRO ARENA ,ASTRO CERIA, ASTRO OASIS ,ASTRO PRIMA ,ASTRO RIA ,AXN ,DOCUMENTARY TV ,E-KOREA ,FOX MOVIE, HBO ,MALAYSIA YOUTH Tv .NTV 7, RTM TV 1 ,RTM TV2 ,TV 3 ,TV 8, TV 9.

hoyahadis said...

jgn pakai seksi , jgn tidur dalam pengangkutan awam , elakkan brdiri dekat dgn lelaki..klu da terpaksa jeling sume lelaki yg ada disekeliling anda.. jerit kuat2 andai perasan diraba , belasah dia cukup2 ,haih..geram pulak..+_+

cerita best said...

hoyahadis said...btl2 pakjoe sokong sgt

Cik Kay Jue said...

adush.. tkt nyer.. huhu

Pejuang Kesenian Extreme said...

Gambar ni kat luar negara kan..

http://blog-pke.com/

AsH ShiKaNo said...

seram :(

nur athirah said...

itu larr kan, skunk dah rsa nk mna2 pown x selamat.

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

gila2... taku nk naik bus sb kalo terhimpit msti teraba2

Eazy Izzuddin said...

bahaya

cci said...

eii.. benci org yg camtu.. huhuhu

Wanie Raina said...

kalaw tgok pade gmbar dorg mcm rela...astaghfirullahalazim...
dah la rabu nie fes time wanie naik bas nak balek rumah...jauh plak tuh! pahang g ipoh :(

Izzah Norlizah said...

Ingtkn entry 18sx td,,,da slp sgka kt PakJoe^^,,,sowie,pa pun entri ne bgs tuk p'ingtn kpd semua wnta yg sllu m'guna kn pkhdmtn awm

Ikhmal Malique said...

gila khinzir..berani gilo.

D i n said...

gila-gila pnya kantoi ni haha terer snap gmbor haha