7
Komen

Kambing mangsa seks

Apa dah jadi dengan dunia ini sekarang ?? kalau ikutkan fakta, wanita memang tiga kali lebih ramai daripada lelaki , tetapi kenapa kejadian macam ini tetap berlaku ?? percaya atau tidak , bukan wanita sahaja yang menjadi mangsa rogol tetapi binatang juga .. ini belum termasuk kegiatan lelaki yang turut merogol benda-benda mati seperti kerusi, meja dan kereta ..




SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

7 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Spudin said...

pergh..mnyirap plak tgok negro ni...

Yatie Awang said...

nauzubillah...mereka ni tak de agama...

aku-punyercerita said...

hahaha...dh x tahan sgt laa terr...

faizulosman said...

apa kejadah lah buat mcm tu... tak senonoh langsung!!!

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/02/sambutan-maulidurrasul.html#

Suara Hati said...

macam-macam perangai je orang sekarang..

Nurfara Hani said...

knapa la dengan lelaki tu:) isk3.

Eena Arrina said...

padan muka kantoi kat polis.eei giler