3
Komen

Bila perempuan muda tengok video lucah !

Apa ??? Sex education ? Adehhh.... Haaa.... jgn tak tau ... jgn ingat lelaki je tengok video lucah !! Tak caya ? Cer check komputer kawan perempuan korang yang belum kawin dan muda lagi.. haaa...
Yer.. bukan semua .. begitu gak ngan lelaki ..tak semua lelaki simpan video lucah dalam komputer dia .. Buat yang tak tau , suwey wooo.. hahaha.. Haaa...
Ada yang malu eh ? Betul kan ? ada kan ? Haaa... jgn la gitu.. 'awak' tu perempuan .. jgn kotorkan otak dengan menda menda gitu.. Hitam hati 'awak' tu nanti .. asik dok pk menda tak senonoh jer..
Kesannya ? Ada gak nanti yang buang anak merata rata akibat tak tahan dek nafsu tu haaa.. Kena pulak ada yang dok bercouple.. ditambah perisa dengan tengok menda sebegitu rupa , akhirnya terbabas makan diri .. tepuk dahi .. tak guna satu sen pon nanti !
Amik tindakan segera .. jgn menyesal di kemudian hari ... OKeh ? Ni pon nasihat buat adik adik lelaki tu haaa... jgn fikir dah bersunat , leh tengok menda menda gitu !
Diriwayatkan dari Abu Sa’id al-Khudri r.a., bahwasanya Rasulullah saw. bersabda, “Janganlah seorang lelaki melihat aurat lelaki lainnya dan janganlah pula seorang wanita melihat aurat wanita lainnya. Janganlah seorang lelaki berkemul dengan lelaki lain dalam satu selimut dan janganlah pula seorang wanita lain dalam satu selimut,” (HR Muslim [338]).

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

3 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Sam Banjamin said...

tak elok.. walaupun syok.. tak gitu pak joe... baik la penuhi masa dgn benda2 yg berpekdah... contohnya bloging mcm pakjoe ni...

http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/03/wajah-2012.html

jom singgah pak joe..

widiea azira said...

kalo dh x snonoh tu x kira laki popuan kot. .kan kan

Ahmad Haziq Azlan said...

dasyat