2
Komen

Apabila Islam Dipermainkan





Korang tengok la gambar ni, dan apa yang korang rasa? Aku paling pantang tengok Islam dipermainkan. Sakit hati tu tak payah kata la. Bodoh betul. Nak mencarut banyak banyak lagi rasanya. Tapi tak guna jugak. Sebab kuasa bukan terletak di tangan kita. Semuanya Allah yang tentukan. Semoga perempuan ni, dan juga orang yang berkaitan serta bertanggungjawab dalam hal ni, diberikan hidayah. Aminn..

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

2 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Fendy said...

bodohnya sape yg buat ni....MashaAllah

eyka said...

SUBHANALLAH... Mak saya tengok pun, dia marah.. Suka2 dia je nak buat gambar macam ni... Iiisshhhh !