12
Komen

Semua orang buat blog tapi..




Bukan mudah nak bercucuk tanam .. Nak merasa hasil tanah memerlukan satu usaha yg berterusan ..Bukan seperti menanam tauge .. Campak kacang hijau , siram pastu tumbuh dah... Tu pun kalau subur tanah tu .. Atau paling tidak , lalang yg tumbuh..

Sama seperti blog .. Tanam sayuran ada ulat .. Buat blog ada lalat .. Fikir-fikirkan ..

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

12 00 dh komen korong bla lg nk komen:

D i n said...

haha tauge campak atas tisu basah pun boleh tumbuh haha din pun bercucuk tanam jgak haha

Haris Khairuddin said...

ko tanam apa?? rumput n lalang ke?? hoho.. ;p

normal la tu. buat apa pon mesti ada 'serangga perosak' dia..

Eyesha Zaidin said...

salam..tq singgh blog eyesha zaidin

erm..tentang entry pakjoe tulis ni..kdng2 yang tak terupdate entry ni salh satu faktornya sibuk. ^^
tapi apa yang penting info yang diberi "berkualiti" hihi

okey, ini adalah pendapat saya sahaja.
^^

salam pekenalan

fifie said...

Buat blog tapi dibiarkan sepi. heee. Tapi mana2 blog pun pasti akan ada hater. Paling kurang seorang.

Suara Hati said...

dalam maksudnya..otak lembap sy tak dapat nak tangkap huhu :D

Ema Blog said...

lalat?

kinara kinatara said...

peng..tebah lalat..huang3..ku lah lalat di sini..betul x..pak joe..:)

aTieYusof Family said...

belakang rumah kak penuh batu2..
klu bercucuk tanam selalu tak hidup..hehe..
salam kenal :)

Arina Shamsul said...

dalam sungguh maksudnya :)

bukan setakat ulat dan lalat,ular pun ada..hehehehe.

man said...

knp slow2 bt blog 2..usaha tangga kejayaan.sila lah ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

Aku Mad said...

betul tu , buat blog kene rajin update ,buat blog biar kerana minat, bukan kerana ikut ikutan.. yerr

Izara4eva™ said...

singgah nk ucap slmt hari raya aidiladha..