6
Komen

Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha 2012



pakjoe ingin mengambil kesempatan di sini untuk mengucapkan selamat hari raya aidiladha kepada seluruh umat islam, terutamanya kepada pembaca blog setia pakjoe. Terima kasih yang tak terhingga kepada korang semua.

Balik raya mana tahun ni? Ingatlah orang yang tersayang ye, berhati hati dan bertimbang rasalah di jalan raya. Jangan pentingkan diri sendiri. Selamat bercuti semua, pakjoe akan kembali selepas cuti untuk update blog.

Selamat hari raya aidiladha kepada semua. Jemput datang rumah tok ye dekat je dekat langkawi je. Hee.sori k sebab lambat ucap pada korang sumua sebab pakjoe balik kampung dok dekat kampung bz gila macam hari raya puasa hahaha..nie pun pakjoe online guna laptop sepupu jap heheh.. haaa sebelum pakjoe lupa pakjoe nak bagi tahu korang semua blog pilihan pakjoe pada hari nie ditunda pada minggu depan kan hari nie raya kira tidak jadi le hehe sori k..pakjoe akan pilih blog paling banyak komen dekat blog pakjoe untuk dijadi kan blog pilihan pada hari jummat nanti 5 blog sahaja akan dipilih oleh pakjoe kk la semua pakjoe nak pergi kutip duit raya hehe nak jadi budak2 jap hahah gurau je ..apa2 pun selamat hari raya 

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

6 00 dh komen korong bla lg nk komen:

timm_bill said...

salam aidiladha pak joe..selamat bercuti..untung la die..huk3..timm x balik pown..

nia ryani said...

salamaidil adha pak joe... :)
tahun ni raya jauh..xbalik kg.. T_T
heheh tp apa pun kna hapy salu...

encik cool said...

selamat hari raya korban pakjoe..

♥ Nana BamBam ♥ said...

Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha pakjoe

MawardiYunus said...

selamat hari raya aidiladha bro

kinara kinatara said...

salam aidil adha jugak..:)