11
Komen

Stim tengok perempuan mengandung




Ni masalah sosial sekarang ... pakjoe pasti ianya dari mereka yang baru 'bersunat' ! Maaf , cakap wahai adik adik ... Tapi inilah hakikatnya.. Tapi bukanlah semua...
image
Keyword di blog pakjoe pada hari ini .. Hurm.. pakjoe boleh katakan punca pada semua ini adalah dari internet .. Maka kalau boleh wahai ibu bapa , dan abang mahupun akak , pastikan adik adik kita bila mengadap internet tu hanya untuk buat kerja.. Jangan sampai bila dah 'tersesat' baru nak mengeluh..
Masalah ini bukan pada remaja je  tapi yang dah tua nak mati cam pakjoe ni pun berlambak gak .. Contoh kes seorang bapa yang kemaruk seks sanggup liwat anaknya yang baru berusia 23 hari !
Inilah tanda dunia semakin hampir ke penghujungnya... dan bukannya pasal bulan !

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

11 00 dh komen korong bla lg nk komen:

D i n said...

tu dia macam2 selera haha err....=_=

kinara kinatara said...

subahanallah..teroknya..tunggu entry dari kina pulak..:)

♥ Nana BamBam ♥ said...

pelik dah org skg..

timm_bill said...

astaga..dasat bebudak zaman skng eh..

KY said...

itu yg ditakuti anak2 muda sekarang, susah juga tersalah guna kebebasan yg diberi..

maszull said...

assalamualaikum kakjoe...dunia skg ni memang dah mcm2 yg berlakukan dunia nak akhir zaman...:)

boni kacak said...

dunia benar2 dah nak kiamat ni...

Farid Omar said...

musim cuti ni...mcm2 la yh akn timbul

timm_bill said...

astaga..hi3..dunia ni makin pelik kan..

ly'ain said...

Nak salah kn siapa yup

ZWAN SABRI said...

biasala.. setiap org ada nafsu n taste tersendiri.. so no wonderla carian kat google kadang2 pelik2.. HAHA