8
Komen

Perbezaan aku dengan anak dara ini !




image
Ni tulisan kidal pakjoe yang serupa macam doktor sunat orang tua.

imageAmacam ? Pasti korang kata awek ni punya lagi cun kan ? Eleeehh.. mentang mentang la awek Huh..
Inilah tulisan jiran aku dan juga orang kampung aku nun di Pulau Pinang tuuh yang juga merangkap adik bongsu pada aku di dunia maya ini ! Hahahaha..adeq naa

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

8 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Hnahdy said...

awek tu belajar kat UMK.

D i n said...

awek msti la lawa hehehe :D

Hatimi Tahirruddin said...

sudah semestinya tulisan awek lebih kemas pakjoe...

Ayie Abas said...

tulisan org pompuan mmg biasanya lebih cantik....hehe

fifie said...

Kenapa saya berblog ? Sebab saya nak cari kawan. hikhik

Izza Sakura said...

comel tulisan dy

evangelistaNiL said...

nak !! sewa banner sebelah braoa ??

cerita best said...

@D i n hahaha dh agak dh din