4
Komen

Rogol baru samun . Rogol baru samun . Rogol baru samun . Rogol baru samun .



Masalah sosial makin teruk di negara kita. Makin menakutkan untuk meninggalkan keluarga kita dirumah sendirian atau membiarkan keseorangan diluar sana .
Di Kajang , seorang remaja berusia 19 tahun sempat merogol seorang pembantu rumah warga asing sebelum melarikan dua botol minyak wangi bersama laptop dan wang tunai selepas memecah masuk sebuah rumah di Taman Jaya Baru.
Mana dia belajar semua ni ? Cuba kita fikir kembali ? Tak perlu jawab. Simpan dan perhatikan semula keselamatan dalam rumah kita mahupun bila berada diluar nanti. Jangan amik mudah bab keselamatan.
Hurm... Teruk teruk .. Satu satu kes timbul .. Berbaloi ke buat keje camni ? Bila dah tua nanti , fikirkan anak sedara korang lak yang kena ? Korang nak maki sapa ??
Korang tu , aku maksudkan yang buat keje bengong tu ler.. Heh

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

4 00 dh komen korong bla lg nk komen:

zila norazila said...

perghh kejammm..dimana nilai kemanusian,,

fifie said...

Gilaaaaaa. Dengan warga asing yang tak ketahuan siapa pun ada nafsu. Kena HIV baru padan muka. bengong budak tu

Hatimi Tahirruddin said...

entah la apa nak jadi sekarang ni...sedih bila fikirkan kes2 rogol ni....nak merompak pun biar la profesional....

kinara kinatara said...

nyh lah salah satu pengaruh media masa law nak tahu..huhu..contohnya cerita2 gangster2 2..ha..budak2 sekarang dah pandai ambik yang buruk2 bukan yang baik2 dari cerita tersebut..