22
Komen

Subhanallah! Budak Kembar Sotong


Subhanallah! Budak Kembar Sotong Melekat Di Perutnya |Deepak Kumar Paswaan yang berusia lapan tahun dari India mempunyai zaman kanak-kanak yang normal setelah “kembar parasit”-nya telah dibuang dalam satu pembedahan. Anak lelaki atau budak aneh yang menjadi terkenal di seluruh dunia yang mendapat gelaran “kanak-kanak sotong ajaib piala dunia” dia lahir dengan kaki dan lengan yang sesetengah darinya tumbuh dengan pesat di dadanya. Mari kita lihat gambar kanak-kanak ajaib yang digelar budak kembar sotong di India ini.tekan sini
.
.
.
.
 Kejadian yang mempunyai hikmah disebaliknya. Kejadian-kejadian seperti sentiasa membuatkan kita terfikir bagaimanakah ia boleh terjadi. Itulah kekuasaan Allah SWT yang mampu merubah apa sahaja dengan sekelip mata.tgk nie 
.

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

22 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Dunia Wilma said...

Syukur pembedahan yang dijalankan berjaya...
Memang ajaib kan PakJoe :-)

Syaifuddin Alias said...

macam2 yaa ..haduih

hananhadila said...

subhanallah ,, tapi alhamdulillah die slamat dibedah :)

Pelangi Senja said...

kesian tgk dia..:( syukur,dia dah buat pmbedahan..

Remy hazza said...

pakjoe..... nampak cam kaki kembarnya...... tapi alhamdulillah.... segalanya selamat

Kakcik Nur said...

Mana cerita tentang pembedahannya? :)

Yousof said...

Keiankan tengok dia, tapi nasib baik dah selamat dibedah..

dya bunga said...

subhanallah

Suara Hati said...

sabhanallah...itulah kuasa Allah :)

Bitt (double IS) said...

salam pak joe!

subhanallah...selamat di bedah hope dia dipermudahkan urusannya.. tak berat ke erk kaki atas perut tu...kalau mengadung 9 bulan pon dah rasa mcm2...ngee

saya follow terus..

kay_are said...

dah selamat dibedah? bagus r dipermudahkan sume urusan.. =)

Wanie Raina said...

SUBHANALLAH... :)

Hatimi Tahirruddin said...

huhu...sepatutya dua tetapi yang jadinya satu...

Arina Shamsul said...

SUBHANALLAH....ALLAH itu maha mencipta..

eita said...

subhana allah...
takjub nyer tengok kuasa Allah...nampak macam mengerikanje..

nik ros said...

subhanallah..teekejut tgk.semuanya kuasa Allah kan

-meeSUPERGIRL- said...

subhanallah .. nak jadi kembar neh sbenarnyee .. humm ..

Karukord Jagau's said...

allah maha pencipta

♥ Nana BamBam ♥ said...

subhanallah...kesian die..

Si Matatajam said...

Betoi tu Pak Joe..Semuanya Kuasa Allah..

Nadieya said...

pokjoe buat org takut nak beranak! :P

alia syuhada said...

Subhanallah! Allah nak menguji.