6
Komen

Terlupakah anda?



image
Cari cermin dan pandanglah dalam dalam cermin itu .  Apa yang akan kita nampak ? Kita akan nampak diri kita.  Yang selebihnya adalah 'pakaian' kita di dunia ini.
Bila kita 'berpakaian' maka ada antara kita terlupa seketika. Mungkin kerana merasakan 'pakaian' kita sudah cukup bagus untuk menidakkan 'pakaian' orang lain. Mungkin juga tidak.
Ok.. Itu satu.. Satu lagi isu .. Apa yang pakjoe perasan sekarang ni , akibat terlalu bebas bersuara di dunia maya ini maka ..tekan nie
image
Ada yg tak tau membezakan mana tua dan mana muda. Mungkin terasa diri sebagai blogger yang cukup gah atau sudah bagus maka blogger atau pembaca yang lebih tua darinya tidak memberi sebarang erti.

Jangan risau. Kita semua satu hari akan jadi tua. Bila kita tua nanti , apa perasaan kita bila seorang budak kecil lalu depan kita lalu .. Jangan dimarahi budak itu . Kembali fikirkan apa yang pernah kita lakukan satu tika dulu.
image


Apa yang kita lakukan hari ini adalah apa yang bakal kita dapat satu hari nanti .. Fikir fikirkan ..

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

6 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Unknown said...

betul tu pakjoe...dlm dunia maya ni semua org adalah anonymous, jd mungkin ada yg tidak pasti dengan siapa mereka berbicara...

Unknown said...

Comelnya budak tu ^_^
Tapi, betul PakJoe...
Wilma setuju dengan apa yang PakJoe share kan nie...

Unknown said...

betul tu...sy pernah mrh adik sbb slalu main jer..pdhal mase kecik2 dulu pon sy slalu main smpai xsiap keje skolah..bila sy ingt2 balik...oh..aku pon cmtu gak dulu!

RuMaH TuA said...

Sure.
Dunia yg sementara ini.
What you give you get back.

(^__^)y

Si Matatajam said...

Harap M x tergolong dalam golongan blogger lupa daratan..

Dayah Danisha said...

Terbaek lah ayat pak joe !