6
Komen

Bahana Setubuhi Haiwan Peliharaan



Bahana Setubuhi Haiwan Peliharaan


Bahana Setubuhi Haiwan Peliharaan lihat ini - KUWAIT : Seorang pengawal keselamatan warga Asia dirawat di hospital selepas mengalami kesakitan akibat melakukan hubungan seks dengan haiwan yang dikawalnya.
“Saya terkejut apabila melihat beliau menjerit kesakitan dan kemudian membawanya ke hospital di Farwaniya.
“Doktor kemudian mengesahkan kemaluannya bermasalah,” kata pemilik ladang ternak.
Lelaki yang tidak dikenali itu mengaku melakukan perlakuan seks dengan haiwan di ladang ternak itu dan tindakannya itu mungkin menyebabkan beliau dijangkiti penyakit berbahaya.
Pemilik ladang ternak mendakwa pengawal itu menangis berterusan dan berasa amat letih.
Pembaca laman web akhbar Al Rai memberi pelbagai komen mengenai kejadian itu dan ramai yang mempersoal sama ada haiwan yang disetubuhi pengawal itu layak untuk dimakan. – tekan nie

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

6 00 dh komen korong bla lg nk komen:

nuyui a.k.a miss YUI said...

buat bnda bukan2.. tu la akibatnya.

Dunia Wilma said...

Alala...Tak kan la sampai macam tu sekali...
Mana boleh samakan manusia dengan haiwan...
Macam-macam la dunia sekarang nie...
Menakutkan ^_^

Syaza Syahira said...

huhu..ngerinya manusia......

Hop in to our lamBLOGghini!
Art, deco.,pre-loved, tips, accessories and lots more!
www.qiostestblog.blogspot.com

Nadieya said...

gila ini olang.

lelamaisara said...

isk ade jugak orang mcm ni.....

Si Matatajam said...

Astaghfirullah...dah xda keja lain dah ka nak buat tu..isk2 hai la manusia..punya akal Tp x guna baik2