17
Komen

Setia pada yang satu ?




image
Setia pada pasangan anda ? Berapa ramai mampu setia ? Bagaimana pula dengan kes kawan makan kawan ? Anda bagaimana ? Tidakkah pernah terdetik untuk mencurangi pasangan anda ?
Wow… dasat sungguh godaan syaitan. Syaitan gak dipersalahkan yer ? Hehehe ..
Cinta oh Cinta .. Mereka kata aku mencintai mu tapi si dia berkata , ‘ Apa buktinya ?’ . Maka tergadailah dara dan maruah diri .. Akhirnya terkontang kantinglah seorang diri.. Masih lagi nak kata AKU SEORANG YANG SETIA ?
Setia tu , berpada-padalah .. kalau rasa nak sangat , suruh je masuk minang.. tapi pastikanlah pasangan tu berguna diwaktu susah senang. Jangan tang masa dahi licin , baik punya janji… Bila dah beranak pinak , janji lain pulak..
“ Abang janji akan bersikap adil .. “.
Bila dah dapat ?
“ Abang cuma seorang manusia biasa .. “
Well….

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

17 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Hnahdy said...

erk.. kalau dapat yang betul2 perfect baru setia.haha kejam x..

mana ada org yang perfect kan

Dunia Wilma said...

Bagi Wilma, kesetiaan tu penting PakJoe...Tapi, di samping itu, kejujuran jugak penting...Kalau pasangan kita jujur, pastinya dia tak kan curang ^_^

fifie said...

curang itu pilihan pakjoe, bukan kebetulan. Kuikui

kasehchenta-tasnim.blogspot said...

haish. setia setia. sape tak setia, tasneem babab kang!

D i n said...

payah betul nk setia hehe :3

izzain said...

hahah suka ayat pak joe yg last tu. manusia ni sekelip mata je berubah.. hihihi

lelamaisara said...

hui sabar je pic kat atas tu...
tak suke kawan makan kawan....jauhkan la....

pinkcolour82 said...

hehehhehe......saya seorang yg setia.

inche hlovate said...

ayat last tu paling mahal :P

shasha yacob said...

jangan pecaya sangat dengan janji. nanti makan diri. hihi

Nadieya said...

itu setia tak betempat namanya. nway. kite tgh bosan sebab tu la dok masuk giveaway sana sini. ni tgah tggu giveaway dr pokjoe la ni. hahaha

cerita best said...

@Hnahdy btl2

cerita best said...

@kasehchenta-tasnim.blogspot hahah nasib pakjoe setia hahah

cerita best said...

@shasha yacob btl2 sokong

hananhadila said...

kite kene setia kalo nak orang tu setia ngan kite pak joe oii

Si Matatajam said...

Alhamdulillah..buat masa ni curang xdak dalam kamus perkahwinan kami..moga dijauhkan pada masa akan datang..

kak nora said...

klu kite setia bagai nak rak..psangan plk selingkuh...tak frust menonggeng..