10
Komen

Bila dia bukan blogger pilihanku !




Huh !! Lama dah dia mintak aku promote blog dia ! Aku tamooo.. dia gigit aku !!!

Blog dia , hanya catat org org yg pernah dia gigit ! Tu yg aku tak nak promote ..

Dia paksa aku tgk dulu blog dia .. Siap suruh aku follow tuuuu... Geram ?? Jangan cakap laa..

Bila aku terpaksa masuk blognya , aku tgk senarai orang yg dia gigit , perghhhh.... Berjelaa..

Tulisaan dia kecik jee .. bila aku pakai kanta , dari no 1 sampai 100 , nama aku jer !!!

Tu pasal aku bunuh dia !! Hampeehh !

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

10 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Hatimi Tahirruddin said...

lah citer pasal nyamuk rupanya...ingatkan blogger mana la td...

nanieybarnieylurviey said...

apa boleh buat.. ble xdpt mcm tu lah die buat.. adehh... mcm2 manusia ada dlm dunia ni..

E'in said...

ade mksd tersirat nie... hehe

fifie said...

Hah siapa tu ?

KY said...

hehehee...nyamuk

kinara kinatara said...

hahaha,..lawak seyh..:)

lama dah kina x masuk sini..:)

fatinnabila said...

hahahaha. tak faham O_o

fatinnabila said...

hahahaha. tak faham O_o

aini shahroni said...

hahaha..
apalaa pakjoe nie..
dah lama tak singgah sini..
^___^

from ::Arkitek Hati::

Nadieya said...

belog sapa tu pakjoe barang sangat ni? hehe