10
Komen

Calon-calon orang gaji




Di zaman ini , orang gaji ibarat satu pelengkap rumahtangga bagi pasangan yang berkerjaya. Yelah , sapa nak sediakan makan minum untuk anak anak di kala mak ayah bz bekerja ? Orang gaji gakk kan ?
Untuk mendapatkan orang gaji , bukan mudah. Bila dah ada , faktor rupa pulak menjadi isu. Maklumlah , nanti mem besar tak puashati. Mana tau si suami tiba-tiba rajin balik rumah pulak kan ?
Jadi , mana satukah calon orang gaji korang ? Ehem.. cemburukah anda atau sekadar berhati-hati ? Hehehe
Pilihan 1
image
Pilihan 2
image

Pilihan 3
image
Pilihan 4
image
Pilihan 5
image





Gambar-gambar ini cumalah sekadar hiasan kepada penerangan artikal ini.

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

10 00 dh komen korong bla lg nk komen:

E'in said...

mcm xsampai hati je nk pilih yg mcm no 4 & 5... hahahaha

fifie said...

Nak no 5 voleyyy ? haha

Hnahdy said...

no 1. kategori makcik2. bukan sekadar tolong2 bab2 rumah tapi bleh jugak bagi nasihat maklumlah dia lebih makan garam dari hana.hehe

p/s : Hana mmg berangan nak ambik orang gaji.berangan ja.huhu

azza sahana said...

nak no 5 lah..ngehngehngeh....

encik cool said...

sudah tentu no 3 jadi pilihan...

prog muten said...

Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.
Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.
Harga serendah RM1.00/pcs.
Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri
Untuk keterangan lajut lawati blog shop kami:
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

Dunia Wilma said...

No. 5 ^_^ Bestnya kalau dapat dia jadi orang gaji...
Confirm duduk rumah jak...Hehehe...Terlalu handsome ^_^

Si Matatajam said...

Bagi M, tak perlu khidmat org gaji sb M nak buat sendiri kerna byk pahala seorang isteri ni.. Tp kalau Pak Joe suruh M pilih, mesti la M pilih org gaji mcm Irma tu..

cerita best said...

@Hnahdy huhuhu bg pakjoe keja hahah

cerita best said...

@Dunia Wilma hahaha :)