8
Komen

Marah betul bang ?



image
Hahaha… Zaman skang ni , tak semestinya ‘kena g kerja’ dah.. Celik tidur je , terus on laptop dan duit pon mula masuk lihat nie.. G kerja ni , untuk mereka makan gaji saja.. Tak pe la , janji halal kan ?
Cuma apa yang pakjoe nak kata ialah .. Rezeki Allah ada di mana mana.. Kita kena pandai gali je .. Jangan gali atas periuk nasi orang lain dah la .. Tu berdosa !tekan nie

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

8 00 dh komen korong bla lg nk komen:

fifie said...

Hahaha betul Pakjoe, mana ada duit masuk kalau dok goyang kaki je.

Hnahdy said...

kena belajar cara2 on laptop terus dapat duit.hehe

Iman Lee said...

setuju dengan Pak Joe!

shasha yacob said...

kalau gali dekat periuk nasik orang jugak, mampus engko di kerjakan, hii

Anak Kampung said...

toi gak ia oyak 2

Miss Zahirah said...

marah btul ni.. hahaha

Dunia Wilma said...

5x Wilma baca baru faham...Hehehe...
Almaklumlah...
Orang Sabah...Susah nak faham sikit ^_^

cerita best said...

@Dunia Wilma hahahaha