27
Komen

Payudara artis jelita ini ternampak ketika terjatuh di karpet merah


http://i.imgur.com/RwAiN.jpg
Pelakon jelita Korea, Ha Nak Yung baru-baru mengalami saat-saat memalukan apabila beliau tersadung kakinya hingga terjatuh di karpet merah.
Pada 30 November, pelakon tersebut telah menghadiri, 33rd Blue Dragon Film Awards. Belia hadir dengan memakai baju yang mengikut potongan badannya dan memiliki potongan di dada yang amat luas.
Ketika berjalan di karpet merah, akibat terpijak baju sendiri, Ha Na Kyung terjatuh hingga bajunya sedikit terselak dan menampakkan puting payudaranya.
Kejadian tersebut sempat dirakamkan oleh beberapa jurugambar yang ada di situ. Natijahnya foto tersebut mula tersebar di internet. tekan sini
http://i.imgur.com/a18pQ.jpg
Selepas kejadian memalukan itu, Ha Na Kyung, melalui twitternya memohon maaf ke atas apa yang telah terjadi. Beliau menulis, “Pertama, saya memohon maaf. Saya hadir dengan hati yang gembira, malangnya ianya berakhir dengan insiden yang memalukan. Saya akan terus berhati=hati di masa hadapan.”

SUKA??? LIKE,TWEET AND G+ :)

27 00 dh komen korong bla lg nk komen:

Nyue said...

ni kira tersalan langkah...hahahhaa...aduss..xthu nak kata apa...

Miss Zahirah said...

adoi laa...
kan dah tertunjuk ape yg x ptut ditunjuk.. ish3..
nak gelak sian pn ade.. ;b

nanieybarnieylurviey said...

perghhh... seksinye..

p/s: sng BW by komen kan instead of yg tinggal link kt chatbox :)

Aiman Aziz said...

Wooot! Pak joe buat entry panassssss :)

Nadieya said...

dah cun cun terjatuh pulak. adesss

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

salah sendiri pakai baju cmtu kan, jdi terimalah =)

yayahnasake said...

orang barat biasalah...kata tak buat lagi tetapi tetap bua jugak. tak serik pun...

pakai baju mcm tak pakai baju jerk :P

KY said...

apa nak herannya, baju yg dia pakai tu memang dah separuh..

bocahporis said...

Hanya Berkomentar dan Izin Blogwalking sobat mantap nih Artikelnya .. :D

sensasi2020 said...

kenape dia pakai seksi sangat, kalau terjadi apa2 beginilah jadinya.

Dunia Wilma said...

Napalah nak pakai baju tak cukup kain macam tu...Kan dah malukan diri sendiri...Inilah pengaruh orang barat kan PakJoe...Memang cantik baju tu tapi lebih cantik kalau ditutup ^_^

Hatimi Tahirruddin said...

haha boleh pulak tersadung tu...

Nelly Strange said...

bek tak payah paki baju ~

-.-'

boni kacak said...

adeh..baik tak payah pakai baju.baik je bogel terus..hahahaha

Si Matatajam said...

Lain Kali pakai la yg elok skit br la x memalukan kl terjadi apa2

Hnahdy said...

adoi.. xyah pakai baju lah senang

Airis said...

Serupa x payah pakai baju

Ni Sha said...

hahaha , kesian .

abah khalisha said...

Bikin panas je Pak Joe
Peraturan Pelik Untuk Kurangkan Kesesakan di Jakarta

cerita best said...

@Miss Zahirah x yah kesian hahaha

cerita best said...

@Aiman Aziz bkn selalu nk wt cita panas

cerita best said...

@sensasi2020 dya x fikir btl2

cerita best said...

@Dunia Wilma btl2 sokong

cerita best said...

@boni kacak kalo bogel pakjoe x leh wt cita panas hahaha

cerita best said...

@abah khalisha bkn selalu hahah

-meeSUPERGIRL- said...

kalau sy tak buat dh entri mcm neh -_-

Keiruchan Agatha said...

mantapp...
seger...joh...